Miksi käsi kipeytyy koronarokotuksen jälkeen?
Mun olkavarsi on aivan jäätävän kipee ton rokotuksen jälkee. Vaikee ees löytää hyvää nukkuma-asentoa ja muutenki ihan pieni liike aiheuttaa suuren kivun.
Kommentit (15)
Käsivarren lihakseen on väkivalloin työnnetty piikki ja sinne on pumpattu nestettä. Tämä voi aiheuttaa huomattavaa kipua rokotusta seuraavina päivinä.
Siellä on niitä 5G verkon kautta ohjattavia robotteja hommissa :D
Sun käden sielu tekee kuolemaa ja uusi isäntä ottaa vallan. Se sattuu pari päivää.
Itellä sama kestoerektion kanssa. Tosi vaikea löytää nukkuma-asentoa. Toivottavasti tästä helpottaa, ainakin ekan piikin jälkeen kesti vain pari päivää.
En tiedä. Ei kai muista piikeistä kipeydy samoin?
RNA-rokote pistetään juuri lihakseen, koska juuri lihas alkaa tuottaa vasta-aineita. Mitä enemmin tuntemuksia, sen parempi lopputulos. Kipu ei siis liity pistämiseen. Saat olla iki onnellinen Hannu Hanhi, kun saat hyvät vasta-aineet. Itsrllä kipu kesti vain 24h.
Vierailija kirjoitti:
RNA-rokote pistetään juuri lihakseen, koska juuri lihas alkaa tuottaa vasta-aineita. Mitä enemmin tuntemuksia, sen parempi lopputulos. Kipu ei siis liity pistämiseen. Saat olla iki onnellinen Hannu Hanhi, kun saat hyvät vasta-aineet. Itsrllä kipu kesti vain 24h.
Kiva kuulla. Mulla oli 1. rokoteannoksen jälkeen käsi kunnolla kipeä kolme vuorokautta. Toinen rokote ei enää aiheuttanut mitään oireita.
Ei tullut käsi yhtään kipeäksi kummastakaan. Monella tulee käsi kipeäksi rokotteista, muistakin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei kai muista piikeistä kipeydy samoin?
Kyllä ne muutkin rokotteet saattaa aiheuttaa erilaisia kipuja. Yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Käsivarren lihakseen on väkivalloin työnnetty piikki ja sinne on pumpattu nestettä. Tämä voi aiheuttaa huomattavaa kipua rokotusta seuraavina päivinä.
Näin. Yksilöllistä sitten miten kenenkin keho reagoi. Tai miten hyvin pistäjä yleensäkään osui lihakseen, eikä läskiin/lihasten väliin/muualle.
Kipeytyi koska olet nössö ulisija, joka ei ole joutunut kokemaan koskaan mitään.
Vähän ohi aiheen, mutta mulla oli pistokohta kipeä kaikkien kolmen rokotteen jälkeen noin muutaman päivän ajan. Saman ajan oli myös kainalon imusolmukkeet turvoksissa ja aristavat. En mielellään sillä kyljellä nukkunut käden aristuksen vuoksi. Mulla myös tuntui monta päivää kahden euron kolikon kokoinen kuumottava kohta pistoalueella. Nyt reilu viikko 3. annoksesta ja käsi ihan kunnossa.
Pistokohdan kipua tulee kyllä mulle joka rokotteesta, mutta näistä koronarokotteista selvästi enemmän. Että voi tulla kyllä muistakin. Lihaksesta rokote imeytyy vähitellen ja siitä se kipu.
Koska se mömmö ei kuulu kehoosi ollenkaan.
Se on ihan normaalia että minkä tahansa rokotuksen (esim. korona) jälkeen on käsivarsi kipeä. Uusi aine imeytyy elimistöön ja keho ns. ihmettelee tätä. Eli ei syytä huoleen, otin itsekin tänään jo kolmannen annoksen ja käsi kipeä.
U