Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhimmillä kalleimmat lastenvaunut?

Vierailija
01.12.2014 |

Nykyään kun näen ökyvaunut niin ensimmäisenä mieleen tulee, että niiden työntäjä on köyhä työtön yh tai mamu tai narkki tai jotenkin muuten kykenemätön huolehtimaan taloudestaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melko köyhä. Kalliit merkkivaunut ostin käytettynä, jolloin ne oli halvemmat kuin uudet halvimmillaan. Uskon laatuun ja kestävyyteen, ei mulla olisi varaa ostaa uusia jatkuvasti.

Vierailija
2/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Emmaljungan yhdistelmät koska ajattelin että tulee halvemmaksi ostaa kunnolliset takuulla kuin halppikset joissa ei ole takuuta. Maksoin uusista Emmaljungista 790€ (oli tarjouksessa). Emmat olisi maksaneet 450€. Säästin joka kuukausi 50€ äitiysloman ajan. Sain 400€ kun myin ne Emmaljungat. (Olisin varmaan saanut enemmänkin mutta oli kiire myydä ne pois.) Niistä Emmoista tuskin olisin saanut satasta enempää. Ajattelim myös että Emmaljungiin saa helpommin varaosia. Moni kaveri on ostanut halppikset ja joutunut ostamaan uudet tilalle kun on mennyt rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. ;)

Vierailija
4/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kalliit merkkivaunut osarilla. Miksi pitäisi rimpulat ostaa, kun voin maksaa osissa?

Vierailija
5/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan olen törmännyt. Ykskin suvun teinipari kertoi miten on kateltu emmaljungia kun odottivat vauvaa. Ostakoon mitä haluaa tietenkin, itse onneks käyttänyt rahaa aina fiksusti sen mukaan mikä elämäntilanne enkä ole maksuhäiriöinen ehkä siksi niinkuin nykyään suuri osa on. Laatua saa puolet halvemmallakin ja tyyliä. Lasten vaatteissa vähän sama, että nuoret opintovapaata pitävät mutsit haalii niitä tickettejä ja meandia into pinkeänä ja surutta. Tosin monista näkee, että on lopetettu itseensä panostaminen kokonaan. Minä kun olen aina sijoittanut myös omaan ulkonäköön, ottanut hiuslisäkettä ja shoppaillut ja hommannut salikorttia. Lapselle sitten mielestäni nättiä ja hyvää sopivalla hinnalla. Ehkä myös siksi meidän perhe on onnellinen kun ei olla unohdettu meitä aikuisia, tällä nuorella parilla kun mies juoksee vieraissa kun äiti on sellainen tylsä mitätön rillikalle.

Vierailija
6/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin käytetyt Teutoniat 200€. Miksi olisin maksanut huonommista enemmän, kuin laadusta? Tosin emme me nyt ole oikeastaan köyhiä, vaan käytämme rahaa mielestämme järkevästi.

Vierailija
7/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti jostain käytetyt, ei mikään merkki vaunu. Jälkeenpäin ajatellut että onneksi ei mitään sattunut, tällä järjellä ostaisin uudet.

Vierailija
8/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, varmaan narkit ostaa mitää kalliita lastenvaunuja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi