vaimo petti ja jäi pahasti kiinni!
Vaimo petti parhaan kaverini kanssa! Jäivät kiinni harrastamassa seksiä kotini keittiöstä. Heidän seksisuhteensa ovat kuulema kestäneet 2 kuukautta.
Olin niin vihainen kun jäivät kiinni että heitin molemmat ilman vaatteina ulos asunnosta!!
Olen todella raivoissani edelleen, pitäisikö erota vai antaa anteeksi kaiken tämän jälkeen??
Vaimon kanssa yhteinen lapsi ja olemme olleet naimisissa n. 10 vuotta... mitä tehdä?
Kommentit (7)
Ihana narttu... noh, miehiltä opittu tapa, koiria kun ovat. Pistät tietenkin kiertoon, ei tuollaista pettävää narttua kannata alkaa hyysäämään. Mutta kysymys: oletko itse koskaan pettänyt? En syytä, kysyn vain. On vain miehille niin tyypillistä käyttäytymistä.
Ei varmaan ois kannattanu pihdata sitä kyrpää!
jos tämä ei ole typerä provo, jossa koitat kalastaa reaktioita ja sitten vihaisena verrata niitä siihen jos tilanne olisi ollut toisinpäin, lue edelleen.
Meistä kukaan ei voi tietää mikä teidän tilanteenne on. Onko teidän suhde kuithunut? Onko teidän seksielämönne kuihtunut? Rakastatko (ainakin siis ennen tätä paljastumista) häntä?
Minun ohjeeni (joka on muuten ihan sama naisille) on se, että pitkää parisuhdetta lapsen kanssa ei heitetä prosessoimatta pois. Olen vierestä seurannut useamman suhteen pääseen yli kolmio draamasta niin, ettö samalla oman suhteen onglemat on tullut kuntoon ja elämä jatkunut (kivuliaan prosessin jälkeen) entistä parempana.
Seurakuntien kautta saa (epäkirkollista) parisuhdeapua, joka on mahdollisuus, joka kannattaa hyödyntää vaikka ero tulisi. Ero joka on hoidettu kunnolla on parempi kuin sotkuinen ero, joka kaivaa loppuelämän. Erityisesti tärkeää kun on mukula mukana.
Vaikka lapsesi äiti on ollut paska koita pitää lapsi tämän prosessin ulkopuolella. Eli älä hauku äitiä lapselle ja ymmärrä, että äiti (vaikka on sinua kohdellut äärimmäisen huonosti) on lapsen hyvinvoinnin kannalta tärkeä.
Homma myös neutraalia (eli eri kuin neuvot vauva foorumilla...) infoa omaisuuden ja huoltajuuden kohtelusta erotilanteessa niin että, olet paremmin valmistautunut jos ero tulee.
Jos suhde oli sinusta suht hyvässä kunnossa ja rakastat vaimoasi minö tekisin kovasti töitä ensin katsoakseni haluaako nainen samaa ja jos niin suhteen korjaamiseen. Hyväksyä ei tietenkään pidä.
Älä tee mitään tyhmää. Täällä neuvotaan lyömään, kostamaan, tuohoamaan toisen omaisuutta, nöyryyttämään yms. Sellaisia neuvoja on helppo heitellä, mutta ne sopii paremmin ala-asteelle kuin oikeaan elämään.
Kaverin suhteen tiedät tavallaan samat jutut, mutta todennäköisesti kävisin kusemassa sen tuulilasiin (kerran teillä ei ole yhteistä lasta pieni kosto ei ole niin mutkikasta). Enkä enää ikinä puhuisi hänelle.
ai niin ja hae apua muista läheisistä. Itse ainakin romahtaisin aika pahasti tossa tilanteessa.
ja jos olet provo niin hohhhoiijjaaaa....
Ei sinulla ole mitään ulkopuolista syytä tai pakkoa antaa anteeksi. Jos anteeksianto ei lähde sinusta itsestäsi, asia palaa vaivaamaan sinua. Yritä keskustella vaimosi kanssa. Onko hän muuten ottanut yhteyttä / pyytänyt anteeksi tms? Nämä keskustelut voivat olla sen verran tunteikkaita, että parempi olisi, jos saat lapsen muualle hoitoon. Tosin olen sitä mieltä, ettei sinulta voida vaatia petturin puolesta valehtelua. Jos lapsi ei koskaan kuule totuutta, niin voi hyvinkin käydä niin, että sinusta tulee lapsen mielessä syyllinen.
Sinuna alkaisin kaikessa hiljaisuudessa valmistelemaan eroa. Ota selvää omaisuuden ja huoltajuuden jaosta. Jos mahdollista, niin järjestele asioita niin, että minimoit mahdollisesta erosta tulevat tappiot. Näissä asioissa kannattaa olla kylmän viileä. Oli suhteenne tila mikä hyvänsä on pettäminen todella törkeää ja raukkamaista. Ei ole vaimosi juuri lapsen parasta ajatellut sinun kunnioituksesta puhumattakaan. Nyt on sinun aika huolehtia itsestäsi.
Ja koita pysyä erossa pullosta ja muista aineista. Sieltä ei mitään vastauksia löydy.
Jätä se ämmä!!