Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten ahdasmielisyys.

Vierailija
30.11.2014 |

Mä en voi ymmärtää tota kirkosta eroomisbuumia ja homofopiaa. Mulle ihan sama mikä ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan kukaan lesbo ei tule mua (hetero) lääppimään. Ei se seksuaalinen suuntautuminen ihmisarvoa tai ihmisen sisintä miksikään muuta.
Toi kirkosta eroomisbuumi menee jo lapsellisuuksiin. Kiukutellaan ku pienet kakarat, kun joku on saamassa sellaisia oikeuksia joita mä en sille halua antaa. Jos Jumala on niin hyvä kuin te jotka kirkkoon kuulutte tai kuuluitte viellä eilen, kai hänellekin pitäisi jokainen ihminen olla ihan yhtä arvokas. Noh, itse tosin en hänen olemassaoloon tai hyvyyteen usko, siksi jo vuosia sitten erosin kirkosta. En tarvinnut siihen päättäjien vääriä päätöksiä ym. tekosyitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuin te jotka kirkkoon kuulutte tai kuuluitte viellä eilen väitätte, piti sanomani. Ap.

Vierailija
2/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama voi olla kirkolle postiivinen asia jos osaavat sen kasitella oikein. Toivon/uskon etta kirkosta eroavat ovat vanhoja/ahdasmielisia ja kirkolla on nyt mahdollisuus muuttaa suuntaa ja ehka nuorempi vaesto oppii tuntemaan kirkon omakseen. Tama on vaan muutosvastarintaa. 10 vuoden kuluttua ei kukaan voi ymmartaa tata haloota. Eiko homoseksuaalisuus ollut rikos 70-luvun alkupuolelle. Jos AV palsta ois ollut olemassa silloin siita olisi kayty aivan vastaava kamppailu. 

Vierailija
4/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole sitte vieläkään tullut ilmeisesti selväksi se syy. Just, eihän siinä mitään.

Vierailija
5/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 02:11"]

Mä en voi ymmärtää tota kirkosta eroomisbuumia ja homofopiaa. Mulle ihan sama mikä ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on, kunhan kukaan lesbo ei tule mua (hetero) lääppimään. Ei se seksuaalinen suuntautuminen ihmisarvoa tai ihmisen sisintä miksikään muuta. Toi kirkosta eroomisbuumi menee jo lapsellisuuksiin. Kiukutellaan ku pienet kakarat, kun joku on saamassa sellaisia oikeuksia joita mä en sille halua antaa. Jos Jumala on niin hyvä kuin te jotka kirkkoon kuulutte tai kuuluitte viellä eilen, kai hänellekin pitäisi jokainen ihminen olla ihan yhtä arvokas. Noh, itse tosin en hänen olemassaoloon tai hyvyyteen usko, siksi jo vuosia sitten erosin kirkosta. En tarvinnut siihen päättäjien vääriä päätöksiä ym. tekosyitä.

[/quote]

Nyt ei olekaan kyse homoista, vaan paljon tärkeämmästä, kirkon opetuksesta. Vaikka kirkko kuinka voi ottaa jokaisen syntisen suojiinsa, kirkon on opetettava sitä mikä on oikein. Arkkipiispalla on opetus mennyt vähän raiteilta, eikä se varmasti yksittäisen ihmisen mielipiteenä haittaisi, mutta arkkipiispan tulisi myös tietää mitä Jeesuskin on sanonut väärästä opetuksesta.

Vierailija
6/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo ja nipo nipo! voi nyt Jeesus ja Arkkipiispa sentään. läysätkää nyt sitä nutturaa jo.

Vierailija
7/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki siksi eronneet. Mun poikaystäväkin inspiroitui tästä erobuumista, on pitänyt erota iät ja ajat, hyvä nyt tehdä ennen verotusvuoden vaihtumista, hoiti sitten pois eilen. Oikein tyytyväisiä ollaan arkkipiispan avarakatseisuuteen ja juhlitaan eilistä äänestystulosta.

Vierailija
8/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 02:38"]

joo joo ja nipo nipo! voi nyt Jeesus ja Arkkipiispa sentään. läysätkää nyt sitä nutturaa jo.

[/quote]

Olisit neljä vuotta sitten ollut toitottamassa tuosta nutturasta niille, jotka eivät suvainneet Räsäsen puheita. Räsänen ei ollut kuin yksi kansanedustaja ja sai monet tiukkapipo homopuolustajat eroamaan. Nyt kirkon maallinen johtaja puhuu muuta kuin hänen kuuluisi opettaa. Tässä tilanteessa on ero paljon paremmin paikallaan, eikä vaadi edes tiukkaa tulkintaa.

Vierailija
9/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 02:48"]

Ei ne kaikki siksi eronneet. Mun poikaystäväkin inspiroitui tästä erobuumista, on pitänyt erota iät ja ajat, hyvä nyt tehdä ennen verotusvuoden vaihtumista, hoiti sitten pois eilen. Oikein tyytyväisiä ollaan arkkipiispan avarakatseisuuteen ja juhlitaan eilistä äänestystulosta.

[/quote]

Niin, joka päivähän sieltä eroaa joku sata. Satunnaiset eroajat eivät silti selitä kuin juuri sen normaalin. Kun erot nousee useisiin tuhansiin päivässä, siinä on vaikuttava syykin taustalla.

Vierailija
10/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko irti valtiosta!

Vierailija
11/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eroo kirkosta kun tulee laki että homot saa mennä avioon ! joka ei oo kirkon kanssa yhteyksissä ! sit erotaan kirkosta kun ei eletä raamatun arvojen mukaisesti ! haloo kuka oikeesti elää ! muslimit ehkä sen koraanin mukaan. Ärsyttää ihmisten typeryys. KIRKKO JA VALTIO EI OLE SAMA ASIA !! EMME OLE IRAK, jossa valtion määrittelee uskonto aika pitkälti.