Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avaudun vain vähän

Vierailija
29.11.2014 |

Mies yrittää miellyttää vanhempiaan aina millon missäkin.
oooi miksi rupesin tähän...
En jaksa ees kertoa ku ei tämä yö riittäis...Kiitos teille.
voitte tietysti kertoa omia tarinoita ettei tarvis yksin kiehua..:-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkas nyy

Vierailija
2/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä?

Vierailija
4/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla semmonen, että miehen äiti ilkeilee minulle minkä ehtii ja on puuttunut muutenkin ennen kaikkeen (enää ei niinkää onneksi). Kerran kun sanoin minulle ilkeitä asioita niin aloin itkemään. Silloin viimein mies tajusi että hänen äitinsä käytös on väärin. En ole enää anoppini kanssa juurikaan tekemisissä, kun hän ei minua hyväksy vaikka aina kun nähdään olen kohtelias ja ystävällinen. Mies on hänen kanssaan hyvissä väleissä ja on taas unohtanut mitä äitinsä on minulle sanonut, ei oikein ynmärrä minua. Vaikka tottakai hän on mieheni äiti, joten en halua niiden väliin tulla. Mies ei vain tajua että anoppi tosiaan ei hyväksy minua ja miehelle se on ihan okei. Vähän asian vierestä, mutta sainpa mäkin avautua. :(

Vierailija
5/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:13"]No mulla semmonen, että miehen äiti ilkeilee minulle minkä ehtii ja on puuttunut muutenkin ennen kaikkeen (enää ei niinkää onneksi). Kerran kun sanoin minulle ilkeitä asioita niin aloin itkemään. Silloin viimein mies tajusi että hänen äitinsä käytös on väärin. En ole enää anoppini kanssa juurikaan tekemisissä, kun hän ei minua hyväksy vaikka aina kun nähdään olen kohtelias ja ystävällinen. Mies on hänen kanssaan hyvissä väleissä ja on taas unohtanut mitä äitinsä on minulle sanonut, ei oikein ynmärrä minua. Vaikka tottakai hän on mieheni äiti, joten en halua niiden väliin tulla. Mies ei vain tajua että anoppi tosiaan ei hyväksy minua ja miehelle se on ihan okei. Vähän asian vierestä, mutta sainpa mäkin avautua. :(
[/quote]
Sori kirjotusvirheet :D

Vierailija
6/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni on taottu lapsesta asti mielipiteitä päähän ja yritän antaa uutta tervempää näkökulmaa ni nenä nyrpys ku morkkaan mukamas hänen isäänsä...ap

Vierailija
7/7 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin kännis:-D ap .vituttaa niin paljon ettei veri kierrä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi