Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä psykiatrit kirjoittavat muistioonsa?

Vierailija
26.11.2014 |

Oma psykiatrini ainakin kirjoittaa todella lyhyesti, eikä edes kaikkea mistä puhun. Kirjoittaako ne esim

"ollut väsynyt viim.aikoina"

"alakuloinen"

"erosi viime vklp" 

Mitä ne kirjoittaa tai millä tavalla? Tietääkö kukaan.. Saisinko nähdä psykiatrini kirjoittamat jutut meidän istunnoista jos haluaisin :O

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain muistilappua mihin kynällä kirjoitetaan vai sitä lopullista tekstiä mikä tietoihisi merkataan?

Itse kirjoitan muistilappuun jotain oleellista mikä auttaa muistamaan kun jälkeenpäin sanelen varsinaista tekstiä. Esim. "Nukkunut huonosti", "lääkkeestä väsymystä", "toivoo terapiaa" yms

Näyttäisin kyllä lapun jos potilas pyytäisi. Varsinaisen tekstin saa tietysti potilaskin lukea.

Vierailija
2/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä muistilappua johon kirjoittaa jokaisella käynnillä asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjoittaa siihen muistisanoja, jotta saa kirjoitettua käynnin jälkeen koneelle kokonaisen tekstin. Mun psykiatri lukee välillä ääneen minkälaisen tekstin on edelliskerran perusteella laatinut. Yleensä aika pitkän tekstin saa aikaan.

Vierailija
4/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin, "HAHHAHA, vittu mikä imbesilli, keräis jo ittensä"

Vierailija
5/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne kauppalistaakaan kirjoita. Tai piirrä sinusta hävytöntä kuvaa. Johan arvasit ap tuon itsekin.

Vierailija
6/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut psykiatrit eivät kirjoita mitään keskustelun aikana..

Vierailija
7/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kirjaukset saa nähdäkseen, jos pyytää. Pyydä!

Vierailija
8/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off-topic mutta itse olen toivottoman hidas kirjoittamaan käsin ja sitten jos muistiinpanoja ehtii aikataulun takia katso vasta joskus 4 päivän päästä niin on aina yhtä turhauttavaa löytää sieltä jokin kesken jäänyt lause tai kahden sanotun asian sekoittuminen, joiden ansiosta asiasta ei saa enää mitään selvää. Pitäisi varmaan vaan kehdata ottaa läppäri pöydälle ja kirjoittaa sillä.

T: Neuropsykologi