Kertokaa hutiostoksistanne. Itse ostin kesällä alesta lenkkarit arkikäyttöön, mutta en viitsi sitoa nauhoja, joten
olen kulkenut mieluummin rikkinäisillä kengillä tähän asti.
Mitä te olette ostaneet, ettekä olekaan käyttäneet?
(Tämä siis suututtaa minua. Vedän silti mieluummin äkkiä rikkinäiset, nauhattomat kengät jalkaan).
Kommentit (10)
Myönnä vaan, ettet osaa sitoa niitä nauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Myönnä vaan, ettet osaa sitoa niitä nauhoja.
Hö höö.
Joskus oli muotia että kengännauhat poistettiin kokonaan tai ainakin jätettiin sitomatta, ne narunpäät sitten tungettiin kengän sisään ettei niiden päälle astunut.
Opettele sitomaan ne nauhat, uuvelo! Eikö äiti opettanut?!
Onko ap 15 v teini? Käytätkö aina hissiä 2. kerrokseen mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap 15 v teini? Käytätkö aina hissiä 2. kerrokseen mennessä?
Miten teiniys liittyy siihen, ettei viitsi sitoa kengännauhoja, kun käytössä on nauhattomatkin kengät?
On kertynyt ylipainoa vahingossa niin nauhojen sitominen työlästä ,siksi en tykkää.
Rupesin nyt kuitenkin miettimään kengänauhoihin sotkeentumisen lomassa, että onko tullut tehtyä hutiostoksia.ä viime aikoina.
No, eihän tässä viime aikoina ole edes kauheasti tullut ostettua varsinaisesti ruuan lisäksi mitään, koska korona... ehkä toissavuonna suklaakirsikkapensas, joka kuukahti. No, ei sekään niin hutiostos ollut, ei vaan selvinnyt talvesta. En ole löytänyt uutta, kun tuli tämä korona ja ihmiset innostuivat laittamaan pihojaan, kaikki taimet menee aina heti. Miehen videotykki ehkä, ideana ihan kiva, mutta oikeasti kuka jaksaa viritellä sitä, kun katsottavat ohjelmat on nykyään niin huonoja. Viimeksi katsottiin Bohemian Rhapsody ja siitä on aikaa kohta vuosi...
Tilasin levikset eri mallia kuin yleensä käytän. No, malli ei ollut istuva mutta pidin silti. Olin laiska enkä jaksanut palauttaa. Koko on kumminkin oikea ja voi käyttää.
On noita nettihutiostoksia tullut aiemminkin. Täytyy alkaa aktiivisesti käyttämään hyväksi havaittua taktiikkaa. Kun sovittaa tilattua vaatetta niin pitää miettiä että jos olisi sovituskopissa saman vaatteen kanssa niin ostaisiko. Jos vastaus on ei tai yhtään empivä niin palautukseen.
Sido ne nauhat tosi löysästi. Menee sen jälkeen jalkaan kenkälusikalla ilman että solmua availee/kiinnittää uudelleen.