Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy teiniltäsi! Myös teinit voivat vastata.

Vierailija
25.11.2014 |

Kysytkö teiniltäsi, mikä aika tähänastisessa elämässä oli kivointa/mukavinta/parasta: ala-aste, yläaste, lukio/ammatillinen koulu (tai siis mihin nyt yläkoulun jälkeen on mennytkään).

Oma teinini on nyt ysillä ja äsken jutteli, ettei haluisi lähteä yläkoulusta mihinkään. On kuulemma ollut parasta aikaa elämässä. Muistutin poikaa, että niin sanoi kutosluokallakin, kun yläkouluun meno oli ajankohtaista.

Tuntuu yläkoulun jälkeinen elämä jännittävän ja poikaraukka on sitä mieltä, että elämänlaatu vain tulee laskemaan kun lukioon menee.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio oli parasta, yläasteaika on yleensä se inhottavin. Sit kun murkkuvaihe hiipunut niin lukiosta oon löytänyt elämänmittaisia ystäviä.

Vierailija
2/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla ihana teini. Minulle vastattiin vaan en tiedä!! Mene pois!! Ei kiinnosta!! T.surullinen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio :) saa vielä viettää viimeisiä huolettomia vuosia ja saa lukio aikana täyttää sen 18 :)!

Vierailija
4/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste

Vierailija
5/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ehkä tämä aika ammattiin valmistumisen jälkeen on ollut parasta, koska vapauksia on tullut enemmän ja elämään on tullut ihania muutoksia.

Vierailija
6/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio. Vapauksia vapauksia. T. Teini

Vierailija
7/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio.

t: 17-v.

Vierailija
8/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöhäisteinini nyt saapuvilla, mutta epäilen, että vastaisi yläaste. Viihtyi siellä hyvin, ja parhaat ystävät ovat nyt yliopisto-opiskelijanakin edelleen niitä yläkouluaikaisia.

Lukiossa ei niin hyvin viihtynyt, koska valtaosa ystävistä lähti ammatilliselle puolelle opiskelemaan.

Vierailija
9/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste

poika 8 lk

Vierailija
10/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio! Toiseksi viimeistä kurssia viedään.. hirvittää vähän tuleva.

Vierailija
11/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennen kouluun joutumista, ja sieltä pääsyn jälkeen.

Vierailija
12/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä heillä, mutta vastasi silti lukio. Ei ole koskaan viihtynyt koulussa.

Vierailija
13/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio!

Vierailija
14/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste. t. 17v

Vierailija
15/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Yläaste oli siinä mielessä kivaa aikaa että silloin koulu oli helpompaa ja elämä oli tietyllä tapaa huolettomampaa kun ei tarvinnut ottaa niin paljon vastuuta. Lukio-opinnot ovat vapaavalintaisempia eli saa itse valita enemmän että mitä opiskelee ja milloin ja muutenkin lukiossa porukka on fiksumpaa. Sanoisin että lukio on paras.

Vierailija
16/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan paranee. Opiskelu on taas 100 kertaa lukiota parempaa.

T. 19v

Vierailija
17/17 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän mitä mun teini 16v. vastaisi kun olen jo kysynyt asiaa: lukiossa on kivointa, vaikka on ehtinyt siellä viettää vasta vajaan lukukauden. On viihtynyt tosi hyvin, saanut uusia kavereita, koulu sujuu hyvin. On sitä mieltä, että valitsi hyvän itselleen sopivan lukion.

Teini 13v. iloitsee yläasteesta, siellä on vapaampaa kuin ala-asteella ja hänkin on saanut uuden luokan täynnä uusia kivoja kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä