Kokisitko olevasi aina täysin turvassa vaikka sanoisit puolisollesi mitä tahansa
Vaikka tähän aikaan la-illasta tai milloin tahansa?
Kommentit (11)
Kyllä. Kaikilla ei ole puolikriminaali puolisona.
Tietysti. En olisi puolison kanssa, jos en kokisi oloani hänen seurassaan turvalliseksi viikonpäivästä ja kellonajasta riippumatta.
Tottakai. Jätän läheisriippuvaisille ne miehet joiden rauhallisuuteen ei voi luottaa.
Tietenkin, ei tulis mieleenkään että jostain ei vois puhua, ja ihan selvin päin tuo tuolla laittaa tiskiä koneeseen. Mutta isäpuolta pelkäsin lapsena, tiedän mitä tarkoitat.
Oh, oh, oh... se kiihottava vaaran tunne kun nyrkistä voi tulla milloin tahansa. Ihan kuin aikoinaan lapsuuden kodissa. Tosi mies näyttää kaapin paikan!
Ilmainen vinkki kaikille: Se hetki, kun et tunne oloasi turvalliseksi jonkun ihmisen seurassa, on viimeistään hetki, jolloin on aika poistua ko. ihmisen seurasta. Lopullisesti.
En. En pelkää mitään fyysistä, mutta yksin olen jäänyt huolineni ja se on pelottavaa. En voi sanoa mitämissä vain, koska se huoneen lämpötilan lasku, rinnalle ristiin kohoavat käsivarret ja paheksuva/väheksyvä/mitätöivä katse pelottaa. Tiedän, että en taaskaan saa vastakaikua enkä myötätuntoa asioilleni.
Kyllä. Ei olla ikinä edes riidelty, kun mieheni ei suutu koskaan, vaikka yrittäisin haastaa riitaa. Pyytää silloin vaan anteeksi, kun luulee tehneensä jotain väärää.
Voin sanoa. Just tunti sitten marisin puolileikilläni haluavani sivusuhteen. Minulla on ollut edellisessä suhteessa ja puolisoni tietää sen. Toiveeni ei saanut kannatusta, mutta hyvin uskallan sanoa mitä minulla on mielessä. Sama toisin päin.
Ihan selvin päin olemme molemmat. :)
Älkää naiset tuhotko itseänne huonoissa suhteissa, jossa joudutte elämään kusi sukassa. Vapaus on ihanaa, oikeasti! Kun saa kaiken varpaisillaan olon jälkeen tanssia, laulaa ja hyppiä sängyssä tai tehdä mitä vaan ja tietää, että kukaan ei tule rajoittamaan! Vapaus puhua, vapaus näyttää mille näyttää, vapaus ilmeillä, vapaus tehdä tai olla tekemättä. VAPAUS!
En todellakaan. Mies on kerran lyöny jalkaani ja en edes aukonut päätäni.