Tekee mieli olutta
Kommentit (17)
Alkoholitonta olutta voit osaat kellonajasta riippumatta. Vai kun tekee milei olutta, haluatko huppeliin vai tuntea oluen maun. Mulla liittyy makuun se mieliteko.
Tekee mieli likööriä . Banaanilikööriä . Byääääh.
Suosittelen, että saksit pankkikorttisi kolmeen osaan ja poltat lompakosta löytyvät setelisi. Muuten voisi olla vaarana, että toteutat mielitekosi, ja käyt hakemassa litratolkulla ihanaa, makoisaa olutta.
Oluet on jo ostettu.
Korkataan kun masked Singer alkaa.
Tulee kiva ilta.
Myynti jatkuu melkein kaksi tuntia, ei muuta kuin noutamaan - jos olet yli 18 vuotta.
Mulle riittää yksi, enkä halua ns umpitunneliin...
Naposteltavaa myös...
Ap
Niin munkin tekee. Onneksi tölkki on kourassa niin ei tarvitse kuin hörpätä.
Tekee mieli kaljaa.
Haluan juhlistaa tulevaa.
Join juuri pullon viiniä, vaikka lempijuomani on kyllä olut. Maistuihan tuokin. Kauppaan mars!
Mennyt on mennyttä, tulevaisuus on kysymysmerkki.
Malja tälle hetkelle👅👅👅
Vierailija kirjoitti:
Alkoholitonta olutta voit osaat kellonajasta riippumatta. Vai kun tekee milei olutta, haluatko huppeliin vai tuntea oluen maun. Mulla liittyy makuun se mieliteko.
Alkoholijuomien maku muuttuu radikaalisti kun alkoholi poistuu tuotteesta, ihan noin niinkuin nautiskelu tarkoituksessakin. Tietysti jos on ikänsä alkoholitonta juonut voi normaali olut maistua samalla tapaa pahalta.
Tässä hetkessä ei juhlimista ole.
Menneessä ei sentään vertaa.
Huikkaa huomiselle siis muiden mielipiteistä viis.
AA:ssa sanotaan aina että päivä kerrallaan, juuri tänään.
No, minä näen asian siten, että eilinen on jo mennyt, sille en voi mitään, ja huomisesta ei ole mitään takuita enkä voi siihenkään vaikuttaa; minulla on vain tämä päivä, ja juuri tänään voin olla humalassa. Hölkyn kölkyn.
Niin munkin mut ei saa enää kaupasta. Onneks huumeita saa vaikka keskellä yötä.
Äkkiä kauppaan, vielä kerkeät. Ja sitten vaan sokka irti! Kerran täällä vain eletään, hyvä ihminen tuntematon. Rentoudu kunnolla, huomenna on päivä uusi :)