Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Charles oli nuorena komea!

Vierailija
02.10.2021 |

En ole tiennytkään, että oli nuorena näin komea ja suloinen.
Ei ole periytynyt pojilleen.

https://www.instagram.com/reel/CUaeD0BB7P8/?utm_medium=copy_link

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös paljon samaa näköä kuin nuoressa Elisabethissä. Hänkin oli kaunis nuori.

Vierailija
2/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistatus. Kuin hevonen. Isänsä oli komea, mutta ukkoontui nopeasti kuten suvun kaikki miehet Williamiin ja Harryyn saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvellä veistetty ja kolpero naama ja hirveän ruma mies. Minun mielestäni sen pojatkin ovat kamalan rumia ja mitään sanomattomien näköisiä mutta asemahan jos on korkea asema niin se poistaa ulkonäkö virheet. 

Aivan järkyttävä hirviä on se Peter Nygård ja ihan sairas hirviö. Tuollainen hirviö kun rikastuu niin saa tehdä ihan mitä tahansa. Naisten ei olisi pitänyt mennä sinne eikä olla missään tekemisissä sillä se äijä on jo niin oksettavan näköinen ettei sen rahatkaan olisi houkuttanut. 

Vierailija
4/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistatus. Kuin hevonen. Isänsä oli komea, mutta ukkoontui nopeasti kuten suvun kaikki miehet Williamiin ja Harryyn saakka.

Makukysymys. Minusta hevonen on todella kaunis eläin, ja ihmisessä minun silmääni rumalta näyttää mm. sellaiset piirteet kuin pienet korvat, pyöreä naama, töppönokka.

Philip oli nuorena ihan komea, mutta tavanomaisella tavalla eikä mitenkään aristokraattisen näköinen. Hanken ja Gigantit täynnä tuon näköisiä.

Vierailija
5/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirvellä veistetty ja kolpero naama ja hirveän ruma mies. Minun mielestäni sen pojatkin ovat kamalan rumia ja mitään sanomattomien näköisiä mutta asemahan jos on korkea asema niin se poistaa ulkonäkö virheet. 

Aivan järkyttävä hirviä on se Peter Nygård ja ihan sairas hirviö. Tuollainen hirviö kun rikastuu niin saa tehdä ihan mitä tahansa. Naisten ei olisi pitänyt mennä sinne eikä olla missään tekemisissä sillä se äijä on jo niin oksettavan näköinen ettei sen rahatkaan olisi houkuttanut. 

Pitäisin kyllä nuoren Charlesin näköistä miestä komeana, jos vaikka tulisi sen näköinen postinjakaja ovelle.

Harry ja William eivät ole silmissäni komeita, ei myöskään nuori Philip (jos hänen näköinen mies tulisi ovelle, en ajattelisi mitään ihmeempää enkä pitäisi kiinnostavan oloisena tai jäisi katselemaan sen tarkemmin).

Ei liity minun kohdallani statukseen mitenkään.

Vierailija
6/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok näköinen nuorempana. Isänsä oli nuorena komea ja vanhanakin karismaattinen, komeampi vanhana kuin poikansa. William oli nuorempana oikea namupala, mutta on ukkoontunut viime vuosina melkoisesti. Harry on nykyään veljeksistä komeampi.

Kuningatar oli kaunis nuorena ja hyvältä näyttää edelleen. Tyylikäs mummeli.

Vierailija
7/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ollut! Mutta Ruotsin Kaarle Kustaa oli.

Vierailija
8/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat ovat ihan kamalat. Ja hiukset lättynä päässä. Lisäksi leveä lantio, mikä näkyi        uimarantavideossa hyvin, missä naisia parveili ympärillä. 

Windsorien isot hampaat (nimenomaan nuo kulmahampaat) no no. Hiukset tummat ja kiiltävät, kauniit.

Vierailija
9/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen käsitys komeasta. Minun mielestäni pojat ovat paljon komeampia kuin isänsä samassa iässä. Carl Gustafistakaan en käyttäisi sanaa komea, mutta kieltämättä paremman näköinen hän oli.

Vierailija
10/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen käsitys komeasta. Minun mielestäni pojat ovat paljon komeampia kuin isänsä samassa iässä. Carl Gustafistakaan en käyttäisi sanaa komea, mutta kieltämättä paremman näköinen hän oli.

Kalle oli turpeanaamainen kikkarapää, mutta poikansa on komea. Tummaa brassinäköä Silvialta, ihana. Vahinko, että poikansa ovat kaikki äitinsä Sofian näköisiä piirteiltään ja toiseksi nuorin jopa vaaleakin.

Vierailija
11/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia myös vaihdetaan synnytyksen jälkeen ja silvotaan heti ettei tiedä mikä kätilö on uskonnoltaan . Sekin pitää kuulkaa pyytää että minun uskonnon lääkäri minun uskonnon kätilö. Ja hyvä jos tuttu mukana vahtii vieressä. YouTube god saves to Queen.

Vierailija
12/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli kyllä komee nuori mies mut se saarnasi parannuksen tekoa ja käski vastustaa kaikkea pahuutta.....

Vierailija
13/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

God bless The Queen. YouTube. Kauniita ovat kaikki ja ahkeria .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi