Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen käyttäytyy näin:

Vierailija
02.10.2021 |

Käytiin yhdessä ostoksilla, kävi ostamassa uuden ompelukoneen, hintaa vaivaset 1000€,kuulutti isoon ääneen kaupassa moneen kertaan, että köyhällä ei ole varaa huonoon. (entinen toimii täysin, muutaman vuoden vanha)
Minä samalla korjautin ilmatteeksi saamanini rautaisen ompelukoneen.

Mentiin kangaskauppaan, sanoi siellä, että köyhällä ei ole varaa ostaa vain muutamaa kangasta vaan pitää nyt ostaa kunnolla kun täällä ollaan.

Mentiin kirppiksellä, mä ostin vaikka mitä tarpeellista, kaveri ei mitään, ku ei viitsi kirppis kamaan tuhlata, kun ei löytynyt mitään mieluista. (lue, merkkivaatetta/tuotetta)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on yksi ja sama mihin tahansa käyttää, ja ei todellakaan ole mikään köyhä, kaukana köyhästä.

Toinen mitä viljelee mielellään ainakin minun kuullen, on se, että mahatautia ei kannata vältellä, tulee kumminkin jostakin ja vähällähän siinä aina pääsee. (tietää, että mä olen sairaalassa vähintään viikon kun tauti tulee ja se tulee mulle takulla jos jollakin lapsista se on)

Vierailija
2/3 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy häneltä. Paha on meidän mennä sanonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy häneltä. Paha on meidän mennä sanonaan.

Vastaus on, että hän vaan tykkää sanoa mielipiteensä suoraan. Mutta jos hälle sanoo suoraan, suuttuu.

Ap