Yksityiskoulut olisivat opettajien unelma
Kyllä opettajatkin opettaisivat mieluimmin kiinnostuneita, motivoituneita ja hyväkäytöksisiä nuoria.
Kommentit (8)
Ja jotka hokevat "Me maksetaan sun palkkas" samalla kun riehuvat minkä ehtivät. Ei rikkaat vanhemmat tarkoita motivoituneita lapsia.
Siellä on joku taas katsonut liikaa elokuvia... Suomalaisten rikkaiden lapset ovat usein huonokäytöksisiä, itseään täynnä ja tottuneita siihen, että isukki/äippyli tulee aina pelastamaan, kun itse on mokannut.
SYK-yksityiskoulu ilman lukukausimaksuja. Loistava valinta ja pääsykokeella sisään. Motivoituneilla opiskelijoilla ja opettajilla on paljon mukavampaa😊
T. ex-sykkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Siellä on joku taas katsonut liikaa elokuvia... Suomalaisten rikkaiden lapset ovat usein huonokäytöksisiä, itseään täynnä ja tottuneita siihen, että isukki/äippyli tulee aina pelastamaan, kun itse on mokannut.
Rikkailla on myös paremmat päihteet. Ei tarvitse keittää itse kiljua, kun voi ostaa laitonta viinaa, nuuskaa ja kokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo noista yhtäkään mukanaan.
Ei Suomessa niihin rahalla pääse vaan pääsykokeilla.
Jos halutaan motivoituneita opiskelijoita niin pitäisi olla tasokokeet. Tosin hyvätkin oppilaat voivat olla häiritsijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos halutaan motivoituneita opiskelijoita niin pitäisi olla tasokokeet. Tosin hyvätkin oppilaat voivat olla häiritsijöitä.
Yleisemmin ne häiriköt ovat kehnommin koulussa pärjääviä.
Raha ei tuo noista yhtäkään mukanaan.