Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityiskoulut olisivat opettajien unelma

Vierailija
02.10.2021 |

Kyllä opettajatkin opettaisivat mieluimmin kiinnostuneita, motivoituneita ja hyväkäytöksisiä nuoria.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tuo noista yhtäkään mukanaan.

Vierailija
2/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotka hokevat "Me maksetaan sun palkkas" samalla kun riehuvat minkä ehtivät. Ei rikkaat vanhemmat tarkoita motivoituneita lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on joku taas katsonut liikaa elokuvia... Suomalaisten rikkaiden lapset ovat usein huonokäytöksisiä, itseään täynnä ja tottuneita siihen, että isukki/äippyli tulee aina pelastamaan, kun itse on mokannut.

Vierailija
4/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYK-yksityiskoulu ilman lukukausimaksuja. Loistava valinta ja pääsykokeella sisään. Motivoituneilla opiskelijoilla ja opettajilla on paljon mukavampaa😊

T. ex-sykkiläinen

Vierailija
5/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on joku taas katsonut liikaa elokuvia... Suomalaisten rikkaiden lapset ovat usein huonokäytöksisiä, itseään täynnä ja tottuneita siihen, että isukki/äippyli tulee aina pelastamaan, kun itse on mokannut.

Rikkailla on myös paremmat päihteet. Ei tarvitse keittää itse kiljua, kun voi ostaa laitonta viinaa, nuuskaa ja kokkelia.

Vierailija
6/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo noista yhtäkään mukanaan.

Ei Suomessa niihin rahalla pääse vaan pääsykokeilla.

Vierailija
7/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halutaan motivoituneita opiskelijoita niin pitäisi olla tasokokeet. Tosin hyvätkin oppilaat voivat olla häiritsijöitä.

Vierailija
8/8 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos halutaan motivoituneita opiskelijoita niin pitäisi olla tasokokeet. Tosin hyvätkin oppilaat voivat olla häiritsijöitä.

Yleisemmin ne häiriköt ovat kehnommin koulussa pärjääviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi