Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysjyväkaura vs täyjyväruis?

Vierailija
02.10.2021 |

Kumman valitset? Itselleni molemmat rakkaita, mutta aito juureen leivottu ruisleipä vie voiton: maku, tekstuuri, kuitua paljon (on kaurassakin toki).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä iässä sitä ei voi enää valita mitä haluaa syödä, vaan kroppa sanelee. Minun mahani ei kestä enää ruisleipää.

Vierailija
2/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleivällä on menty ja mennään jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ruista tai kauraa. Molemmat käy . Mutta leivän pitää olla kypsää-muuten turvottaa.

Vierailija
4/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ruista tai kauraa. Molemmat käy . Mutta leivän pitää olla kypsää-muuten turvottaa.

Tämän vuoksi ostan vain taikinajuureen leivottua, en hiivalla leivottua.

t. ap

Vierailija
5/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyssä iässä sitä ei voi enää valita mitä haluaa syödä, vaan kroppa sanelee. Minun mahani ei kestä enää ruisleipää.

Sama, ennen söin ainoastaan ruisleipää, enää en voi, joten olen opetellut syömään kauraleipää.

Vierailija
6/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, ennen söin ainoastaan ruisleipää, enää en voi, joten olen opetellut syömään kauraleipää.

Mitä oireita saat rukiista?

Vierailija
7/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ruis kypsää tai ei.Pieren ja vatsa turpoaa.Vaikka tykäisin syödä en vatsani takia voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän