Suureen tapahtumaan vauvamasun kanssa?
Heippa!
Olen 20 vuotias nainen, joka odottaa toista lastaan. Olen käynyt ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen muutamia kertoja ystävien kanssa lanitapahtumissa. Nuorten ihmisten tapahtumia siis, joissa istutaan tietokoneella läpi yön ja valvotaan. Musiikki soi kovaa ja on hauskaa, muttei alkoholin merkeissä. Tapahtuma on siis täysin päihteetön.
Helmikuun lopussa olisikin tulossa tällainen tapahtuma ja ystäväni minua pyytelee mukaan. Tapahtuman aikaan raskausviikkoja olisi 28. Voiko tuossa vaiheessa kova musiikki vaikuttaa jotenkin lapseen? Eikös kuulo ala jo aika varhain kehittyä kohdussa? Uskallanko lähteä matkaan?
Apuja!
Kommentit (9)
Suurin vaara on flunssapöpön saaminen tai muun taudin.
En menisi.. Valvominen, elektroniikan läpimittainen käyttö ja musiikki lujalla, siis se semmonen sisäinen stressireaktio mikä siitä aiheutuu vaikka hauskaa siis olisikin. Sulla on siis vauva mukana koko yön mittaisissa bileissä.
Et voi tietää vielä oletko kuinka auki. Ja kuinka kovia liitoskipuja on. Jne....
Mikä ihmeen lanitapahtuma?? :D Olen itsekkin 20 enkä ole koskaan kuullut tuollaisesta. Voit mennä. Lapsesi ja musiikin välissä on kuitenkin melko paksu kerros nahkaa ja mahdollisesti rasvaa. Lisäksi hän lilluu vedessä. Koitappa itse mennä veden alle ja kuunnella mitä kaikkea kuulet. Se eristää äänet aika hyvin. Kävin itsekkin parilla keikalla odottaessani lastani, ihan normaali kuuloinen hän tuntuu olevan :D
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:10"]
En menisi.. Valvominen, elektroniikan läpimittainen käyttö ja musiikki lujalla, siis se semmonen sisäinen stressireaktio mikä siitä aiheutuu vaikka hauskaa siis olisikin. Sulla on siis vauva mukana koko yön mittaisissa bileissä.
[/quote]
Mulla oli semmonen vauva masussa, joka piti ihan perkeleellisiä bileitä siellä mahassa ihan yksinään. Ikinä en saanu nukkua kunnolla. Ei voi tietää vielä, mikä on ap:n tilanne. Mä menisin, jos kyse on yhdestä yöstä. Ja jos kunto kestää, voi olla ettei jaksakaan enää tossa vaiheessa valvoa.
Olin baarissa (siis ihan yökerhossa) viikolla 35. Tanssin ja pidin hiton hauskaa, päihteettä tietenkin. Ja ihan terve, normaalisti kuuleva ja hyvin kehittynyt jälkeläinen sieltä syntyi ajallaan.
Kyllä, sikiö kuulee kohtuun tuossa vaiheessa eikä se vesi paljoa eristä. Jos musiikki on kovaa ja sitä jatkuu koko yön, niin aika hurja stressitilanne vauvalle.
Eikö kukaan ole käynyt meluisassa tapahtumassa vauvamasun kanssa? :/
AP