Miksi hyvät ihmiset kuolevat usein nuorena ja ikänsä pahat elävät pitkääm?
Hyviä jää moni suremaan ja pahojen ei. Miksi on näin?
Kommentit (26)
Höpö höpö, kaikissa ihmisissä on hyvää ja pahaa.
Koska luonne ei mitenkään vaikuta syöpien ja sydän-/verenkiertoelimistön ongelmien ilmaantuvuuteen.
Noihin kai meistä suurin osa kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Koska luonne ei mitenkään vaikuta syöpien ja sydän-/verenkiertoelimistön ongelmien ilmaantuvuuteen.
Noihin kai meistä suurin osa kuolee.
No saattaapa vaikuttaa. Pahat ihmiset ei stressaa, murehdi ja huolehdi.
Pahojen halutaan oppivan ja muuttuvan hyviksi siksi heitä ei kutsuta pois.
Tuosta voi päätellä ettei mitään jumalaa ole olemassa.
Muutama selitys uudesta testamentista. 1. Jeesus odottaa että ihminen kääntyisi hänen puoleensa ja pelastuisi ✝️😇. Elämän puolella siis. Jos on kristitty on jo sovitettu. Muut ei ellei käänny. Sitten paha luulee että se voittaa mutta se onkin ikuisesti se joka häviää lopulta. Kuoleman jälkeen ei olekaan paratiisia vaan kadotus. Siellä manalassa on myös demonit. Kohta löytyy jostain Ilmestyskirja 20:10 tai 18 luku. Siis luku 20 kohta 10. Joten ne kun kieltää Jeesuksen ja vielä pahaa tekee päätyy sinne.
No ei se ihan noin mene. Joillain kyllä on älyttömän hyvää tuuria elämässä. Omaan elämään ja hyvinvointiin voi kyllä paljon vaikuttaa esim. Elämäntavoilla.
No ei se nyt noin mene. Vainajista vaan aletaan muistella pelkkiä hyviä puolia kun ovat menneet.
Mun isovanhemmat ja isoisovanhemmat ovat eläneet vanhoiksi ja hyviä ihmisiä ovat olleet. Eniten loppuaikoinaan sairasteli mummi joka oli raskas tyyppi koska oli niin kova stressaamaan. Hyvää hänkin varmasti tarkoitti vaikka hössötti ja murehti ihan älyttömistä pikkuasioista.
Niitä.ei kukaan halua. Ei Jumala eikä itse Saatanakaam. Tänne jäävät pyörimään muiden riesana😁
Mikäs pahan tappaa. Jumala ei huoli ja piru saa aina.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tarvitaan muualla.
Minä jotenkin ajattelen, että Jumalalla tulee ikävä omiaan ja kutsuu pois. Ehkä lähettää heidät enkeleiksi maan päälle lähetystyöhön. Näin haluan ajatella.
Kuuntelin yle areenasta podcastin 12 diktaattoria ja kyllä monet tyrannit eli yli 70 vuotiaaksi ja Afrikan diktaattoreja on vieläkin elossa yli 90 vuotiaana vaikka tapattaneet miljoonia ihmisiä.
Arvo Ylppö 104
Äiti Teresa 87
Ruth Bader Ginsburg 87
Doris Day 97
Rosa Parks 92
Nelson Mandela 95
Adolf Hitler 56
Osama bin Laden 54
Ted Bundy 42
Jim Jones 47
Mohamed Atta 33
Ei se kyllä ihan noin mene. Sekä hyviä että pahoja kuolee nuorena ja vanhana.
Olen muuttunut pahaksi ihmiseksi koska kukaan suomalainen nainen ei suostu kanssani naimisiin sekä suutele, ja halaa joka päivä tarpeeksi monta kertaa :(...
Samaa olen ihmettelyt.