Miksi tuo Jari Tervo jatkuvalla syötöllä laittaa Twitteriin kuvia sen koirastaan?
Ei sillä ole mitään järkevää sanottavaa edes. Se laittaa sinne joka päivä kuvia koirastaan? Mitä järkeä?
Sen sijaan Tuomas Enbuskella on välillä ihan helv*tin hyviä tviittejä. Olen monesta asiasta varmaan todella eri mieltä, mutta pakko myöntää että kaverilla leikkaa väli tosi hyvin. Yksi Suomen parhaimpia.
Kommentit (22)
Jari Tervo tykkää paljon koirastaan, ja haluaa ilahduttaa koirien ystäviä omasta koiruudestaan. Suloista ja suositeltavaa.
Muistathan, että possessiivisuffiksi käy vain persoonapronominin kanssa tai itsekseen. Siis hänen koirastaan tai koirastaan käyvät mutta sen koirastaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että possessiivisuffiksi käy vain persoonapronominin kanssa tai itsekseen. Siis hänen koirastaan tai koirastaan käyvät mutta sen koirastaan ei.
T. Jari T.
Vierailija kirjoitti:
Jari Tervo tykkää paljon koirastaan, ja haluaa ilahduttaa koirien ystäviä omasta koiruudestaan. Suloista ja suositeltavaa.
No ehkä tykkää ja se on ihan hyvä asia tietysti. Mutta ei sellainen kiinnosta minua erityisemmin. Lukisin mielummin jos sillä olisi jotain sanottavaa jostakin. Täytyy lakata varmaan seuraamasta sitä.
Yksi koirakuva josku silloin tällöin ei haittaisi, mutta eihän se muuta teekään kun tunkee niitä koirakuvia jatkuvalla syötöllä.
Niiden koirakuvien jatkuva syöttäminen Twitteriin on tosiasiassa narsistista itsetehostusta. Kai tiedätte miten hän käyttäytyy ravintoloissa? Ei todellakaan ole mitään lasten katottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko seurata.
Ei tietenkään olekaan. Olisin vain olettanut että hän osaisi laukoa siellä enemmän jotain teräviä juttuja. Siinä mielessä olen aika pettynyt.
Mulla meni täysin maku koko tyypistä jokunen vuosi sitten, kun hän mollasi suomalaisia autisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien varrella oppinut huomaamaan, että aidosti älykkäät ihmiset pitävät mukavista eläinkuvista. Ne älykön mainetta hakevat työntävät eetteriin yleensä pelkkää sontaa.
No johan on päätelmät.
Minä kyllä itse pidän koirista, mutta en todellakaan ole havainnut ikinä mitään tuollaista.
Vasemmistokynäilijä Jari P. kerjää myötätuntoa esiintymällä eläinrakkaana
Koira on paremman näköinen kuin omistajansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko seurata.
Ei tietenkään olekaan. Olisin vain olettanut että hän osaisi laukoa siellä enemmän jotain teräviä juttuja. Siinä mielessä olen aika pettynyt.
Aivan taatusti hän osaisi, mutta tuskin haluaa. Eiköhän Tervo ole laukonut näitä teräviä juttuja urallaan jo aivan tarpeeksi erilaisissa esiintymisissä. Hänellä ei ole mitään tarvetta esittämällä esittää älykköä, toisin kuin monella muulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosien varrella oppinut huomaamaan, että aidosti älykkäät ihmiset pitävät mukavista eläinkuvista. Ne älykön mainetta hakevat työntävät eetteriin yleensä pelkkää sontaa.
No johan on päätelmät.
Minä kyllä itse pidän koirista, mutta en todellakaan ole havainnut ikinä mitään tuollaista.
No johan on havainnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko seurata.
Aivan taatusti hän osaisi, mutta tuskin haluaa. Eiköhän Tervo ole laukonut näitä teräviä juttuja urallaan jo aivan tarpeeksi erilaisissa esiintymisissä. Hänellä ei ole mitään tarvetta esittämällä esittää älykköä, toisin kuin monella muulla.
Ei sitä tarvitse mitään älykköä esittää, en nyt sitä ihan tarkoittanut. Vaan ennemminkin jotain oivaltavaa ja napakkaa ajankohtaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko seurata.
Ei sitä tarvitse mitään älykköä esittää, en nyt sitä ihan tarkoittanut. Vaan ennemminkin jotain oivaltavaa ja napakkaa ajankohtaisista asioista.
Miksi pitäisi? Miksi odotat sitä häneltä?
Hän on ihana 🧡. (Viittaan Jarin koiraan)
Jari Tervo on haukkunut suomalaisia sen verran, että kirjojen myynti on laskenut. Itse heitin Tervon kirjat roskiin, kierrättämättä, kun huomasin mikä takakireä ja hyvää elintasoansa arvostamaton "taiteilija" hän on. Hyvä huumorimies muuttui hyväksyntää hakevaksi pölvästiksi.
Ensin oli kirja "Kallellaan" ja nyt koira. "Ostakaa ihmiset kirjojani, ostakaa". Bisnesmies.