Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koiranruokakupit pestä astianpesukoneessa, jossa ihmisten ruokailuvälineet?

Vierailija
01.10.2021 |

Tekisittekö näin? Minun puoliso laittaa aina samaan, minua vähän yököttää.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
2/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi. Kyllä mäkin laitan kissan ruokakupit joskus koneeseen. Yleensä pesen käsin, että kuppi on heti käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen käsin koirien kupeille varatulla tiskiharjalla. Vähän yököttäisi pestä omien lautasten kanssa mutta en kyllä tykkää siitäkään että koira nuolaisee naamasta vaikka koiria rakastankin.

Vierailija
4/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, lapsiperheissä on ihan tavallista pestä lapsen paskanen ja kusinen potta sekä pytyn rengas tiskikoneessa yhdessä astioiden  kanssa (yök). Jotenkin pari ruokakippoa tuohon verrattuna kuulostaa melko kesyltä.

Itse pesen koirien ja kissojen kipot tiskikoneessa. Ei niissä mitään jäämiä ole eli koiranruoka sen enempää kuin kissanruoka ei sotkeennu ihmistne lautasiin.

Vierailija
5/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitya se haiseva koira sinne pesukoneeseen.

Vierailija
6/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunhan pesee riittävän kuumalla. Ei siis mitään 40°C pikaohjelmaa.

Vierailija
7/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiralla 9vee on ollut giardiatartunta ja me huuhdellaan koiran kupit aina syönnin jälkeen heti kiehuvalla vedellä vedenkeittimestä ja laitetaan sitten kupit sen jälkeen astianpesukoneeseen 65-asteen pesuun. Toimii.

Vierailija
8/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi. Itselläni tosin on kissoja eikä tiskikonetta, mutta jos olisi, niin todellakin laittaisin kissakupit sinne. Varmaan kaikenmaailman bakteerit kasvavat niissä astioissa pesua odotellessa joka tapauksessa, eikä lemmikkikoiran sylki tuo siihen mitään kammottavaa lisää sen enempää kuin ihmisen sylki. Mitenkään vaarallista se tuskin on, mutta jos ällöttää niin sitten ällöttää tietysti.

Vierailija
9/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, lapsiperheissä on ihan tavallista pestä lapsen paskanen ja kusinen potta sekä pytyn rengas tiskikoneessa yhdessä astioiden  kanssa (yök). Jotenkin pari ruokakippoa tuohon verrattuna kuulostaa melko kesyltä.

Itse pesen koirien ja kissojen kipot tiskikoneessa. Ei niissä mitään jäämiä ole eli koiranruoka sen enempää kuin kissanruoka ei sotkeennu ihmistne lautasiin.

Huhhuu, en ole tällaisesta lapsiperheestä ennen kuullutkaan. Meillä lapsen potta pestään vessassa saippualla, luulin että muissakin perheissä.

Vierailija
10/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Enpä enää juo kahvia pottaikäisten lasten perheessä kyläillessä. Hyi helev.

Vierailija
11/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi.

Vierailija
12/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan hiekkalaatikko tulee raikkaaksi astiapesukoneessa,menee samalla kattiloiden kanssa.

Vierailija
13/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Mistä ihmeestä olet saanut tuollaisen käsityksen?

Vierailija
14/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi pestä tiskikoneessa ja mun miehen mielestä ne pitää pestä kylppärissä käsin. Kun olen miehelle vihainen, pesen koiran kupit tiskikoneessa. Ja hengissä ollaan selvitty.

15/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miten ne eläimet nyt olisi sen likaisempia kuin ihminen? En ymmärrä. 

Vierailija
16/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole tavallista, outo kaveripiiri sulla. Me pestiin potta vessassa käsisuihkulla. Ja tiskikoneeseen laitettiin kissankupit, tietty niistä ne ruuanjämät jo pois putsattuna.

Vierailija
17/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, lapsiperheissä on ihan tavallista pestä lapsen paskanen ja kusinen potta sekä pytyn rengas tiskikoneessa yhdessä astioiden  kanssa (yök).

En tunne ketään joka pesisi nuo tiskikoneessa. En itsekään pese niitä koneessa.

Vierailija
18/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira tai kissa syö (ihmisen) lautaselta jämät, niin koneeseenhan sekin lautanen menee. Onko tuo nyt niin eri asia kuin ruokakuppi.

Vierailija
19/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira syö jämät meidän lautasilta, elikkä "esipesee". Ei tule hävikkiä eikä tarvii huuhdella. Ei olla sairaita eikä allergisia=D Koirakin jo vanhus (terve sellainen).

Vierailija
20/38 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran suu on kuulemma paljon hygienisempi kuin ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän