Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan kuntosali-negatiivisestä ilmapiiristä huolimatta aion jatkaa salilla käymistä

Kuntosalille
01.10.2021 |

Mulla on ongelma vartalon toisen puolen lihasten kanssa. Lonkka leikattu tapaturman seurauksena ja sen puolen lihakset heikommat kuin toisen puolen. Tämä taas sitten aiheuttaa selkäänkin kipua ja toki itse lonkkaan. En voi kävellä pitkiä matkoja ilman kipua lonkassa/reidessä. Joku 3-4 kilometriä menee hyvänä päivänä ja etenkin lämpöisenä päivänä. Pyöräillä pystyn pitkiä lenkkejä esim. 20-30km.

Kuntosalilla aion saada lihasvoimaa paremmaksi sekä saada siitä tukea myös painonpudotukseen. Ruokavalio on toki tärkein painonpudotuksessa, mutta haluan myös kiinteytymistä. Lisäksi teen kotona jumppaliikkeitä ja venytyksiä toisen puolen lihaksia vahvistamaan, ohjeet sain fyssarilta. Uimistakin olen miettinyt lihaksien kuntoa parantamaan.

Tämän ja eilisen päivän ketjuja lukiessa en voi kuin ihmetellä, että miksi moni pitää kuntosalilla käymistä turhana. En tajua miksi ei saisi käydä salilla jos haluaa. Ei salilla käyminen sulje pois muita liikuntamuotoja tai hyötyliikuntaa. Mulla on työkin fyysinen, että ihan senkin takia pitäisi pian saada lihakset kuntoon. Työssä asennot ei ole sellaisia, että se auttaisi kokonaisvaltaisesti lihaksia ajatellen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalivihamielisyys näyttää liittyvän nuorten naisten pakaroiden treenaamiseen. Syynä lienee kateus lopputuloksesta ja harmi omasta saamattomuudesta asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalivihamielisyys näyttää liittyvän nuorten naisten pakaroiden treenaamiseen. Syynä lienee kateus lopputuloksesta ja harmi omasta saamattomuudesta asian suhteen.

No mä olen 40+ ylipainoinen äiti-ihminen joten ei tarvetta kenenkään olla kateellinen. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi