Hemmetin pushupit
Tilasin vahingossa ensinnäkin liian topatut liivit, plus että ne on pushupit. Koko on oikea, tai ainakin sama kuin muissakin liiveissä, mutta näissä ei buubsit yksinkertaisesti pysy sisällä! Jos kumarrun lattialta noukkimaan jotain, pumpsahtaa puolet rinnoista ulos. On vähän liikaa pushuppia minun makuuni. Ei mulla muuta.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Topatut on ihan kamalat päällä. Ja mä en halua että yhtään tulee lisää ympärystä rinnuksiin. Kangaskuppiset parhaat.
Normisti mulla on semmoset missä on tasainen pieni toppaus/vuoraus(?) kupeissa, niissä ei ole ongelmaa. Mutta näissä on ulkoreunoissa kunnon pallurat, joita ei edes saa pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topatut on ihan kamalat päällä. Ja mä en halua että yhtään tulee lisää ympärystä rinnuksiin. Kangaskuppiset parhaat.
Normisti mulla on semmoset missä on tasainen pieni toppaus/vuoraus(?) kupeissa, niissä ei ole ongelmaa. Mutta näissä on ulkoreunoissa kunnon pallurat, joita ei edes saa pois.
Ap
Mua ahistaa ne ohuetkin vaahtomuovit niissä kupeissa. Eikä ne koskaan istu kunnolla, yläosa jää tyhjäksi.
Mä en kyllä osta liivejä, ellen sovita niitä.
Ei tilaamalla saa just sopivia.
Enkä jaksa palauttaa, tilata, palauttaa jne....
Lady ei kumarru nostamaan mitään lattialta.
Mä olen liiveittä kotona ja muuten käytän toppaamattomia ja kaarituettomia. Tuli kärsittyä kaarituista joku 20 vuotta! OLI ihan syvältä ne! Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen liiveittä kotona ja muuten käytän toppaamattomia ja kaarituettomia. Tuli kärsittyä kaarituista joku 20 vuotta! OLI ihan syvältä ne! Ei enää ikinä.
Mua taas ei kaarituet haittaa ollenkaan. Kokeilin pitkästä aikaa ostaa kaarituettomat ja ei ne kyllä tue yhtään niin hyvin hyvin. Kotona rötvätessä menee kyllä mutta ei ihmisten ilmoille.
Ne on sillon väärän kokoiset, saattaa meinaan riippua myös merkistä tai mallista koko. Joo irvileuat, riippua. XD