Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset jotka piereskelee muiden läsnäollessa!

Vierailija
23.11.2014 |

Äiti opetti että jos pierettää, mennään vessaan. Lasten piereskelyn hyväksyn mutta kyllä aikuisen pitää osata mennä vessaan. Yksittäisille pieruille ei ehkä mahda mitään mutta jos oikein kunnolla pierettää niin vessaan piereskelemään! Etenkin kylässä ja julkisilla paikoilla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:55"]Piereskelen, koska se tuoksuu hyvälle.
[/quote]
Vain omat pieruni siis; muiden pierut haisevat pahalle.
[/quote]
Niin mutta kun minun mielestäni minun omat pieruni haisevat hyvältä, niin ei kai ne silloin voi kenenkään mielestä haista pahalle. Siitä olemme kai yksimielisiä, että kaikkien muiden ihmisten pierut haisevat niin pahalle, että voisivat lopettaa piereskelyn.

Vierailija
2/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän menee hukkaan ilman yleisöä. Jos on pakko mennä vessaan niin ainakin jätän oven auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää mieheni piereskely. Viimeksi eilen kun olimme alkamassa katsomaan leffaa sylikkäin niin eiköhän se pierase, hyi vittu

Vierailija
4/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka vittu haluaa haistaa paskaa huvikseen.?epäkohteliasta miun mielestä..houh tätä paskan hajua..

Vierailija
5/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:41"]Siis kuka vittu haluaa haistaa paskaa huvikseen.?epäkohteliasta miun mielestä..houh tätä paskan hajua..
[/quote]
Sanot vaan, oikeesti tykkäät.

Vierailija
6/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen, koska se tuoksuu hyvälle.

Vierailija
7/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:55"]Piereskelen, koska se tuoksuu hyvälle.
[/quote]
Vain omat pieruni siis; muiden pierut haisevat pahalle.