Kello on miljoona, pitäis lähtee nukkumaan
ja täällä vaan av:lla luen tätä kuollutta keskustelua ja kuuntelen samalla Game of Thronesin tunnaria repeatilla..Eikä muka malttais lähteä nukkumaan.
Aika väsynyttä, eikö? =))
Kommentit (13)
Harmi ettei voi jatkaa keskustelua muualla. v:(
Mä en ymmärrä tuota kello on jo miljoona... juttua? Mitä vikaa kellon ajassa on? Oletko aamuvirkkuja, etkä pysty antamaan tilaa iltavirkuille? me yötä tekevät ollaan kyllä ihan yhtä tärkeätä kansaa kuten säkin, JOS meinaisit jotain tölviä. ONNISTUIT! Vittu mä vihaan sua ja kaltaisias!!!!1
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:59"]
Mä en ymmärrä tuota kello on jo miljoona... juttua? Mitä vikaa kellon ajassa on? Oletko aamuvirkkuja, etkä pysty antamaan tilaa iltavirkuille? me yötä tekevät ollaan kyllä ihan yhtä tärkeätä kansaa kuten säkin, JOS meinaisit jotain tölviä. ONNISTUIT! Vittu mä vihaan sua ja kaltaisias!!!!1
[/quote]
Taitaa olla parasta, että sinä ainakin menet nukkumaan.
Mulla Muse korvissa. Muuten yhtä kurjaa =D
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:03"]
[/quote]
Oi, Muse on ihan paras!! Elämää suurempaa musiikkia!
-ap
No mulla ainakin ihan hyvät fiilikset. Ihanan raukea ja iloinen mieli..Väsyttää vaan kamalasti, aamuherätys oli aikainen. Ei vaan malttais lähtee nukkumaan, vaikka huomennakin pitäis jaksaa nohevana.
-ap
Väsyttää. En kuitenkaan saa unta, tiedän sen satavarmasti. Onneksi sain nauraa riisinkeitto- ja naurumokaketjuille..
Sama täällä, väsyttää, mut kiva roikkua täällä. Vähän sekavat ajatukset.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:03"]
[/quote]
Oi, Muse on ihan paras!! Elämää suurempaa musiikkia!
-ap
[/quote]
Aah, niin on. Valvominen on välillä rentouttavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:09"]
Väsyttää. En kuitenkaan saa unta, tiedän sen satavarmasti. Onneksi sain nauraa riisinkeitto- ja naurumokaketjuille..
[/quote]
No sinä sentään pitäydyit ihan ok-ketjuissa. Itse hölmö jämähdin tuohon typerään kostoketjuun.
-ap
On. Tohon yhteen ketjuun vois tulla jatkoa...