Kiltti ujohko nainen, miten haluaisit sinusta kiinnostuneen kivan ja kunnollisen miehen lähestyvän sinua?
Kommentit (13)
Tutustuttiin ihan siinä luontaisessa ympäristössä, minkä kautta tunnetaan, ensin pari kuukautta. Sitten jo tietää kannattaako kysyä ulos.
Punehtuisin onnesta, jos joku sellainen mies osoittaisi mielenkiintoaan minua kohtaan ja pyytäisi kahville ja/tai kävelylle. Aina haaveilen tällaisesta tosielämän kohtaamisesta kun olen esimerkiksi esimerkiksi kirjakaupassa, kirjaston hyllyjen välissä tai puistossa kävelemässä.
Välillä mietin, että ehkei onni rakkauden muodossa ole minua varten.
N27
Vierailija kirjoitti:
Punehtuisin onnesta, jos joku sellainen mies osoittaisi mielenkiintoaan minua kohtaan ja pyytäisi kahville ja/tai kävelylle. Aina haaveilen tällaisesta tosielämän kohtaamisesta kun olen esimerkiksi esimerkiksi kirjakaupassa, kirjaston hyllyjen välissä tai puistossa kävelemässä.
Välillä mietin, että ehkei onni rakkauden muodossa ole minua varten.
N27
Mistä ihmeestä tuohon tuli kaksi kertaa ”esimerkiksi”. Äh, aina pitäisi oikolukea ennen kuin lähettää viestin liian innoissaan.
N27
Haluaisin, että mies tutustuu minuun kaikessa rauhassa. Ei vaadi mitään sutinaa heti alkuunsa, vaan voisimme viettää aikaa niin kuin ystävät viettävät. Oma kiinnostukseni syttyy, jos mies on tyyppiäni. Lämpenen hitaasti, mutta olen hyvä ja uskollinen kumppani, jos parisuhteeseen ryhdyn.
En pidä aggressiivisesta ja päällekäyvästä tyylistä, en halua että vieraat miehet tulevat iholle ja alkavat vängätä jotakin. En pidä mistään testailuista ja peleistä. Jos mies on kiinnostunut minusta, niin mitään muita virityksiä ei saa olla samaan aikaan, se tappaa kiinnostukseni välittömästi ja lopullisesti.
Varmaan sellainen ns. vanhanaikainen tapailu on tyyliäni. En halua harrastaa seksiä ellei minulla ole tunteita partneria kohtaan, siksi kiireetön tutustumisvaihe on minulle tärkeä.
Ensimmäisellä lähestymiskerralla arvostan sitä, kun minulle puhutaan kuin älykkäälle ihmiselle, eikä läähätetä, kuolata, kopeloida tai ehdotella seksiä. Humalatilasta miinusta. Pidän paritanssista, joten hyvä tanssitaito olisi ehdottomasti iso etu. Viehätyn kilteistä, kunnollisista, rehellisistä, luotettavista, lempeistä, älykkäistä ja huumorintajuisista miehistä, jotka kohtelevat minua kunnioittavasti ja saavat minut nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
MGTOW....
Tunge se mägtownis
Haluaisin, että pyytäisit mua vaikka kävelylle. Ei elokuviin eikä syömään eikä mitään liian jännittävää. Takeaway-kahvit ja johonkin luontopolulle tallustelemaan ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW....
Tunge se mägtownis
Mutta eikös se pitänytkään olla vain hyvä juttu kun me "kamalat ahdistelevat siat" poistumme markkinoilta? Yrittäkää nyt ä m m ä t päättää :DDD
Kaikki ihmiset epäilevät toisiaan kunnes tutustuvat vähän paremmin. Samat murheet ja ilot meillä kaikilla taitaa loppujen lopuksi olla, vaikka yritämme muuta esittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW....
Tunge se mägtownis
Mutta eikös se pitänytkään olla vain hyvä juttu kun me "kamalat ahdistelevat siat" poistumme markkinoilta? Yrittäkää nyt ä m m ä t päättää :DDD
Miksi pyörit tässä keskustelussa etkä nauti siitä itsenäisyydestäsi? En ymmärrä. Itse voisin elää ihan hyvin koko ikäni ilman seksiä tai parisuhdetta, jos älykästä ja minulle sopivaa miestä ei tule vastaan. Olen ihastunut elämässäni kaksi kertaa. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW....
Tunge se mägtownis
En usko että mistään on täällä niin suurta yksimielisyyttä kuin sitä että hyvä että sinä olet poistunut markkinoilta. Kun vielä poistuisit täältäkin niin olisi todella bueno 👌.
Toimiiko jos on moottoripyöräsetä ja pyytää ajelulle?
vähän riippuu missä lähestyy mutta ihan voi vaikka kahville/teelle kysyä tai ehdottaa kävelyä kaupungilla :)