Että mua naurattaa et vielä nykyään on porukkaa mitkä ei kestä ruuassa poltetta yhtään
Että mua naurattaa et vielä nykyään on porukkaa mitkä ei kestä ruuassa poltetta yhtään, ja varsinkin jos ne kuvittelee vielä olevansa miehiä. Eilen illanistujaisissa tehtiin ruuat kaikille parhaan kaverin kanssa ja kysyttiin et kai kaikille on ok et maustetaan sitä vähän ja kaikille kävi. Laitettiin sit siihen Blairsin Pure Death kastiketta pullollinen makua antamaan.
Siinä sit kun ruokaa ruvettiin syömään ni kaikki muut paitsi mä ja se toinen kokkaaja rupes hikoileen ja itkeen et on liian tulista, oltiin vaan et mitä helvettii, eihän toi oo ees paha vielä! Mulla sit sattu löytyyn jotain eldoradon jalapenoja ni heitin purkin pöytään ja sanoin et vetäkää siitä mammanpojat et vähän helpottas.
Olin vielä varannut koko porukalle illaks baaria varten Chilipääpipot, mut eihän noille mammareille kehdannu niitä ees antaa. Joillekin ilmeisesti se suola ja pippuri on ruuan maustamiseen ihan tarpeeksi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Teit tämän saman aloituksen taas? Miksi?
Ehkä tein siksi että saisin viestini kuulumaan
-Ap
Sinulla on varmaan hauska elämä, kun kaikki naapurin autosta alkaen naurattaa...895
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tein siksi että saisin viestini kuulumaan
-Ap
Ja mikä sen keskeisin sisältö ja tarkoitus oli?
Itseäni naurattaa tyypit, jotka eivät enää maista ruoan nakua ollenkaan... polte kyllä tuntuu. Ihan sama syökö chilihernekeittoa vai chilipihviä.
Taidat olka se hullu nauraja, jonka näen päivittäin tullessani työstä.
Muista lääkkeet!!!
Teet sitten niin p*skaa ruokaa ettei sitä voi muuten syödä kuin läträämällä sekaan puoli kiloa habaneroja.
Emma K. kirjoitti:
Muista lääkkeet!!!
Korjaan. Olla, ei olka.
Oho jo on menoa. Et osaa maustaa ruokaa ja vingut, kun ei kelpaa. No hupinsa kullakin.
Emma K. kirjoitti:
Muista lääkkeet!!!
Ärsyttää kun ei tulisen ruuan ystävät ei tajua, että toisille se tulinen ruoka on nautinto
Kyllä olet typerä! Miksi ihmisen pitäisi syödä jotain mistä ei pidä?
No eihän tuossa kastikkeessa ole edes vielä todella vahvaa chiliä. Naga Jolokiassa on vain 1.041.427 Scovillea.
Keräsin juuri tämän kesäisen sadon Charlotte Reaperia, jopa 2.200.000 Scovillea.
Vieläkin vahvempi löytyy; Pepper X 3,180,000 Scovillea.
Tunge votkapullo täyteen habaneroja ja parin viikon päästä suodata roskat pois.
Voitte sitten kaverin kanssa juoda chilisnapseja niin ei tarvi pilata ruokaa.
ystävät hyvät miksi alapeukutatte kommentiani vai mitä pahaa mina olen tehnyt? terveisin jartsa
miten se, että ei pidä jostain mausta/ruoasta/yms. tekee jostain huonomman ihmisen? en minäkään tykkää esimerkiksi salmiakista ja jos joku sille nauraa niin voi luoja. miten on olemassa vieläkin näin vajaita ihmisiä?
Chilit kuuluu ruokaan kuin ruokaan <3 :) <3
Emma K. kirjoitti:
Muista lääkkeet!!!
Kuule Kemma, mua kuvattiin salaa julkisissa kukuvälineissä taas jälleen kerran, oletko se sinä ja sun ystäväpiiri? Katsot kun joku naurahtaa, kuvaat hänet, että katsokaa mikä hullu naurahtaa.