Esklusiiviseksi muutunut seksisuhde
Suhde joka perustuu seksiin muuttunut nyt esklusiiviseksi eli ei nyt tehdäkkään muiden kanssa mitään mutta ei toistemme kanssa sen enempää, Olen hieman hämmentynyt tilanteesta. Miehen aloitteesta sitoutuminen näin. Seksisuhde siis toiminut ihan normaalisti aina tähän menessä et nähdään ja se perustuu siihen, ei pusuja ym. Nyt tullut niitäkin ..vahingossa? Voisiko joku selkeyttä :D
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä kehkeytymässä mahdollisesti nyt suhde sitä haen :DD sori kirjoitusvirheet
Ap
Sitä suhdetta haluat?
En nyt sanoisi että "ei panna muita" on vielä sitoutumista. Mutta kai hän perusteli jollain kun teki aloitteen tuohon?
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi että "ei panna muita" on vielä sitoutumista. Mutta kai hän perusteli jollain kun teki aloitteen tuohon?
Ei perustellut. Puolestani hän voi tehdä mitä vaan muiden kanssa niin yllätyin kun hän oli erimieltä ja sanoi siinä ettei halua teen muiden kanssa mitään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei perustellut. Puolestani hän voi tehdä mitä vaan muiden kanssa niin yllätyin kun hän oli erimieltä ja sanoi siinä ettei halua teen muiden kanssa mitään.
AP
Eikä aiheesta neuvoteltu mitään?
Jos toinen ehdottaa sääntöihin muutoksia niin pitäähän niistä nyt keskustella, käykö molemmille.
Mä luulen, että kun miehelle antaa täyden vapauden hän alkaakin kiintyä, miettimään, että mitä sinä teet vapaudellasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kun miehelle antaa täyden vapauden hän alkaakin kiintyä, miettimään, että mitä sinä teet vapaudellasi.
Vain siinä tapauksessa jos kyseessä on potenttiaalinen nainen parisuhteeseen, tämä voi jouduttaa ajattelua tai sitten ei. Voihan sitä löytää myös potenttiaalisemman, tai sitten ei.
Onko tästä kehkeytymässä mahdollisesti nyt suhde sitä haen :DD sori kirjoitusvirheet
Ap