Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lataan tiedot Samsung Cloudista?

Vierailija
30.09.2021 |

Puhelin on varoitellut, että tiedot häviää Samsung Cloudista 4.10. mennessä. Siellä on vissiin jotain varmuuskopioita ja joitain kuvia, joten varmaan ne olisi hyvä sieltä saada pois. Puhelimen tiedotteessa oli lataa-nappi, josta painoin, mutta en tiedä tapahtuiko siitä mitään, tiedote vaan hävisi. Mistä mä nyt tiedän menikö ne jonnekin ja mitä niille pitää tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollain muullakin on Samsungin puhelin?

Vierailija
2/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla ja en tiedä miten pitäisi toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset. samsung tilisi löydät sieltä ja sieltä alavalikosta cloudin.

Mutta jos ne on jotain satunnaisia kuvia niin onko nuo nyt niin tärkeitä. Harvalla on puhelimessa mitään niin supertärkeää siellä pilvessä.

Vierailija
4/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaat asetukset niin voit kirjoittaa hakuun cloud ja se löytyy heti.

Vierailija
5/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ne on jotain satunnaisia kuvia niin onko nuo nyt niin tärkeitä. Harvalla on puhelimessa mitään niin supertärkeää siellä pilvessä.

Kuvilla ei niinkään ole väliä, mutta varmuuskopiot pitäisi ehkä säästää. Mihin ne voi sieltä siirtää? Mä en ymmärrä näistä jutuista juuri mitään...

Vierailija
6/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvilla ei niinkään ole väliä, mutta varmuuskopiot pitäisi ehkä säästää. Mihin ne voi sieltä siirtää? Mä en ymmärrä näistä jutuista juuri mitään...

No esim. tietokoneella voit kirjautua samaan samsung tiliisi ja sitten siirrät ne sieltä cloudista tietokoneellesi.

Vaihtoehtoisesti siirrät ne ihan puhelimen muistiin ja puhelimessa olevalle lisämuistikortille jos puhelimen oma tila ei riitä.

En itse käytä cloudia mutta noin sen voi tehdä. Cloud ei edes ole oletuksena päällä samsungeissa, sen voi itse valita kun tekee samsung tilin.

Vierailija
7/7 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google: samsung cloud

sieltä sitten voit siirtyä ja kirjautua samsung cloud palveluun tietokoneellasi. Jos ei ole tietokonetta niin tallenna ne sieltä puhelimen cloud sovelluksesta puhelimeesi.