MTV3:n uutisista on tullut yhä tärkeämpiä!
Yle uutiset ovat politisoituneet viime vuosina.
Hyvä maikkari!!!!!!
Kommentit (19)
Leveli sais tulla joka päivä, niin olisi joku lähde mihin luottaa uutisissa.
Pitkästä aikaa katsoin vähän aikaa sitten Maikkarin uutisia, ja olin ihan järkyttynyt kuinka amatöörimäiseltä se heidän touhunsa näytti. Lavasteetkin näyttävät halvoilta pahvilevyiltä. En ole varma onko ne aina olleet yhtä huonot vai eikö sitä vaan aikanaan huomannut, kun tuli useammin katsottua.
MTV3:lla on mennyt viime vuodet tosi huonosti, kaipa sieltä on kaikki parhaat toimittajat jo lähteneet Yleen.
Hienosti Ohisalo jauhotti kokoomuspersut MTV3n uutisissa Elokapina insertissä! :D
Maikkari on samaa junttitasoa alfa kanavan kanssa, naurettavaa pelleilyä
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa katsoin vähän aikaa sitten Maikkarin uutisia, ja olin ihan järkyttynyt kuinka amatöörimäiseltä se heidän touhunsa näytti. Lavasteetkin näyttävät halvoilta pahvilevyiltä. En ole varma onko ne aina olleet yhtä huonot vai eikö sitä vaan aikanaan huomannut, kun tuli useammin katsottua.
No, raha ei kasva puissa kun MTV ei voi varastaa sitä kansalta verojen muodossa.
Ei minun verokortissa lue "MTV3-vero" mutta "Yle-vero" lukee...
Katsokaa Alfa TVn uutisia. Päivän parhaat naurut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, raha ei kasva puissa kun MTV ei voi varastaa sitä kansalta verojen muodossa.
Ei minun verokortissa lue "MTV3-vero" mutta "Yle-vero" lukee...
Ahaa, et ole siis ymmärtänyt mitä varten ne mainokset siellä ovat.
Myös MTV3 sivut huippuja. Tiesitkö että.. Oletko aina kuorinut porkkanat väärin...näin kaadat maitoa oikein....
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne Alfa TVn ”ajankohtaisten keskusteluohjelmien” kulissi aivan mainiot. Avovaltaisia kirjahyllyjä, pilvenpiirtäjiä yövalaistuksessa, ”tyylikkäitä” graafisia värisommitelmia.
...siinä ja siinä roskaohjelmassa oleva kilpailija sanoi sitä ja sitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne Alfa TVn ”ajankohtaisten keskusteluohjelmien” kulissi aivan mainiot. Avovaltaisia kirjahyllyjä, pilvenpiirtäjiä yövalaistuksessa, ”tyylikkäitä” graafisia värisommitelmia.
Kulissit on mitä on. Hyvää keskustelua.
Monesti parempaa kuin Ylellä.
Huh, huh, huutonaurua kokoomuspersujenmedian horkkaiselle kiimalle nolata itsensä kokoomuspersuideologian kyllästämillä uutisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissit on mitä on. Hyvää keskustelua.
Monesti parempaa kuin Ylellä.
Erityisesti Sanna-Matias Ukkolan keskusteluohjelmat ovat ihan parasta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ylen puolueellisuus he ovat persuja vastaan ja se on kaikille parhaaksi.
Heräsi kysymys, onko persuista joskus ollut harmia millään tavalla. En muista yhtään kertaa.
Sellaisia harmittomia höpsöjähän ne ovat, mutta keräävät tyhmälistön äänet pois kuleksimasta ja tukemaan kokoomusta.
Maikkarin uutiset on luotettavia.