Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka olisi käynyt säätämässä lantiota, lonkankoukistajia, si-niveliä ym. alaselkää kiropraktikolla

Vierailija
29.09.2021 |

Kuinka usein käyt? Käykö kipeää? Auttaako oikeasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helpottavalta vaikuttaa 4:20 kohdassa :)

Vierailija
2/5 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin OMT-fyssellä, kun selkä meni istumisesta niin jäykäksi, että tuntui jalkojen lähtevän alta. Kävin vain kerran, viikon sisään olisi pitänyt mennä uudelleen, mutta selkä oli vielä silloin turhan hellänä.

Kyllä se rentoutti paljon jo tuo kerta käynti ja sitten alkoi vielä muutaman viikon päästä kesäloma, jolloin ei istumista tullut. No nyt muutaman kuukauden päästä on alkanut taas olemaan oiretta. Minulla siis epäiltiin alunperin SI-niveltä syypääksi.

Täytynee taas alkaa varailemaan aikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kolme kertaa kiropraktikolla, kun yläselässä oli fasettilukko. Kp tutki koko kehon ja epäili, että vaiva olisi lonkasta lähtöisin. Minulla oli myös parin sentin pituusero jaloissa. Hän rusautti selän ja lonkan kuntoon ja se oli kyllä jo ekalla kerralla jotain ihan uskomatonta. Pystyin hengittämään syvään, seisomaan suorassa ja kävely tuntui jotenkin irtonaisemmalta.

Rusauttaminen, painelu ja venyttely tavallaan sattuivat, mutta jotenkin hyvällä tavalla kuitenkin. Rusautuksen jälkeen kivut olivat heti poissa ja vedossa/ puristuksessa tunsin kun lihasjännitykset aivan sulivat pois. Kp oli myös fysioterapeutti ja sain häneltä hyvät jatkohoito-ohjeet. Käynneistä on jo vuosia aikaa. Fasettilukko ei ole uusinut ja jalat ovat saman mittaiset. Tosin olen kyllä muuttanut elintapojanikin tällä välin. Hoikistunut ja liikkunut säännöllisesti.

Vierailija
4/5 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut si-lukko jokusen kerran, ja aina olen saanut avun kiropraktikolta. Nykyään se pysyy kunnossa, kun venyttelen säännöllisesti lonkankoukistajat annettujen ohjeiden mukaan. Myös niska-hartiaseutu pidettävä hyvässä kunnossa, ja tietysti syvät vatsalihakset.

Vierailija
5/5 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole lumehoitoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän