Paleface leikkii tulella
Kommentit (33)
Syömässä, luulisin. Tai sit se lähti viiden junalla Tampereelle.
Vastuu on aina muilla, kun vallankumousta rakennetaan, se menee fiilispohjalla.
Paljonko sai keikasta, kai se maksettiin verorahoista?
Tulee mieleen agitaattori vuodelta 1918.
On se vaan noloa kun supereitistinen setämies leikkii kultaa ranteissa vasemmistolaista ghettojehua.
Palella on ikuinen itä-länsi matsi menossa silmissä
Ylen agitaattori. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt.
En tiedä mihin viitataan, mutta naurettava hahmo on Pale, monet naurut kyllä tarjonnut larppaamisellaan.
Ballfacen pohjanoteeraus on tähän mennessä minusta tuo rauhanpuolustajien toiminnan elvyttäminen. Nuo toimivat itänaapurin kanssa yhteistyössä YYA-aikana maanpetoksellisissa puuhissa KGB:n ohjailemana.
Rämpytti kitaraa ja laulatti elokapinalaisia.
Porissa poltti poika kaiken maineensa. Ainakin minun mielestä.
Paleface on ehkä säälittävin "vasemmistolainen" ( ja kyllä, nimenomaan lainausmerkeissä!)
Hän ei ole puutetta eläessään nähnyt, raha löytyy takaa, hyvin sanottu tuo että hän "larppaa" rooliaan.
Enkä tarkoita ettei vasemmistolainen voisi olla rikas, toki voi..! Mutta silloin pitää tunnistaa se oma etuoikeutettu tausta. Paleface esiintyy jonain "ghettolaisena vassarina", ja se ei ole totuus vaan keksitty ROOLI.
Yhtä naurettavaa jos minä (keskiluokkainen naisihminen, ei pk-seudulta) lähtisin nyt johonkin "ulkomaan ghettoon" paikallisten rap-muusikoiden pariin kertomaan "karusta elämästä Helsingin "slummissa") --> valhetta, valhetta, valhetta KAIKKI.
Tuossa kyseisen sankarin ajatusmaailmaa. Jos ei sossun tukia koroteta paljon ja nopeasti, alkaa videossa kuvattu meno. Minä en tätä keksinyt, tuo on hänen oikea musiikkivideonsa.
Banniin pale kunnes oppii käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Ballfacen pohjanoteeraus on tähän mennessä minusta tuo rauhanpuolustajien toiminnan elvyttäminen. Nuo toimivat itänaapurin kanssa yhteistyössä YYA-aikana maanpetoksellisissa puuhissa KGB:n ohjailemana.
Hyvin on propaganda uponnut. Seuraavaksi varmaan kerrot miten NL kylvi Afganistanin sodassa maan täyteen leluiksi naamioituja miinoja?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kyseisen sankarin ajatusmaailmaa. Jos ei sossun tukia koroteta paljon ja nopeasti, alkaa videossa kuvattu meno. Minä en tätä keksinyt, tuo on hänen oikea musiikkivideonsa.
🧟♂️🤮
Vasemmistolla ei ole koskaan ole ollut vastuuta mistään, vastuu ei kuulu sanavarastoon.