Kannattaako kaveria muistutella ystävyydestä
Oon ajatellut odottaa ja kattoo kauanko menee, että kaverini ehdottaa tapaamista. Ollaan oltu vuosia kavereita ja nähty varmaan kerran kuukaudessa tai parissa. Nyt enää soitellaan tai tekstaillaan, hänellä on tuore suhde noin reilu pari vuotta. Kesällä ehdotin että nähdään torilla, ja kaveri raahaa miesystävänsä mukaan. Mies jaksaa olla siinä joku parikyt minuuttia ja ehdottaa kotiin lähtemistä. Tai sanoo, että jutelkaa te rauhassa ja ostaa porkkanoita 5 minsaa :D
Kaveri ei tajua ja minä ajattelin kattoo et kauankohan sillä menee, että se ehdottaa et nähtäiskö ihan kahestaan. Olisi mukava jutella tyttöjen kesken ihan rauhassa. Kylään ovat pyytäneet minua ja miestäni mutta ei ne miehet nyt niin kavereita ole. Voisin toki sanoa suoraan et nähtäiskö ihan kahestaan mutta jos kaverilla ei ole tarvetta tai älyä niin taitaa olla turhaa. Ehkä ystävyys on muuttunut etäisemmäksi. Sitten kun kaverilla on hätä tai rahapula niin soittaa mulle, hän ei kehtaa mieheltään kysyä. En yleensä jahkaa asioita mut tää on kyllä mielenkiintoinen keissi. Onko kaverillani omaa tahtoa, ja mikä se mahtaa olla, vai tekeekö hän aina mitä hänelle sanotaan.
En tiedä, mitä sinä tekisit? Vaikee mennä kysyyn et onko sulla asiat tasapainossa, en halua aiheuttaa hämminkiä jos sen mielestä tää on just hyvä näin.
Kommentit (4)
Reilu kaksi vuotta, eiköhän se huuma olisi jo tasoittunut ja muitakin ihmisiä mahtuisi kuvioon. Ehkä vaan työ ja uusi perhe-elämä (lapset jo omillaan) vie kaverini täyden huomion. Jos siihen työn ja kodin väliselle matkalle ei mahdu muita ihmisiä.
Olin vähällä sanoa ajatukseni kaverilleni ääneen, mutta joku estää, kaipa hän sanoisi haluavansa nähdä jos oikeasti haluaisi nähdä. Odottelen varmaan ihan rauhassa, tuleeko hänelle koskaan ajatus mieleen tavata ystäviään omasta aloitteesta. -Ap, voi olla tyhmääkin.
Mulla on ruuhkavuodet meneillään ja suoraasanoen vituttaa kavereiden leikit, draamat ja testit. Jos sä arvostat mua niin sä... Blaa, blaa, blaa. Sano suoraan, jos joku asia mättää! Kaikki ajatusleikit on aika turhia. Kerro mikä mieltä painaa! En itse tahalteen ole paha ihminen tai paska kaveri mutta mun on tällä hetkellä tosi vaikea pyörittää arkea
No ruuhkaa ei ole kaverin elämässä kun ehkä vartin verran neljän aikaan. Tää seikka on huomioitu, nyt on kyse muusta. Halusta pitää yhteyttä jos sitä ylipäätään enää on. Kaipa se selviää ajan myötä. Ihmettelen mikä saa ihmiset katoamaan kodin ja työn väliin ettei itselle kävisi niin. Sun tilanteessa kaverit vois auttaakin jos kysyt. Ap
Tuore suhde ja alkuhuuma. Ei se sun ajatuksia pysty lukemaan varsinkin kun on rakastunut. Sano hänelle ihan suomeksi, että haluat tavata kahdestaan. Katso siitä sitten tilannetta eteenpäin