Suomipopin juontaja alexandrova
Kuulostaa jotenkin lapselliselta... Esim. Äsken kun puhui jostain matkasta, sanoi "tää on monen tuhannen arvoinen ja enemmänkin kuin monen tuhannen arvoinen"???!! Hoh - eikö noihin hommiin ole mitään vaatimuksia?
Kommentit (11)
Mä en voi kuunnella sen muka seksikästä kähisevää ääntä.
muuttaa tahallaan ääntään - pystyn itsekin puhumaan noin
Muuttaako oikeesti?? Kuulostaa karmeelle.
Mietin tätä ääni hommaa just tänään ja nyt pomppas aiheki tänne joka ko. henkilöstä....hassua
Ai onko tää se, joka lausuu oman nimensä "AleksanTrova"?
Kokeilkaapa muuttaa ääntä noin ja äänittäkää :D
Kuulostaa siltä ku ois aina nenä tukossa/darras/just herännyt... ja tosiaan puheet ei mistään välkyimmästä päästä, mutta en mä kanavaa vaihda jos sen kuulen ettei se nyt niin rassaa...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:53"]Kuulostaa siltä ku ois aina nenä tukossa/darras/just herännyt... ja tosiaan puheet ei mistään välkyimmästä päästä, mutta en mä kanavaa vaihda jos sen kuulen ettei se nyt niin rassaa...
[/quote]
Ennättääkö sitä kuunnella mistä se puhuu kun ainakin itselläni menee aika sen äänen kuunteluun ja mietintään puhuuko joku todella noin!
Ihan kamala :/ en ymmärrä miten tuollainen tukkonenä on muka niin suosittu?! Minulla vaihtuu kanava joka kerta kun nuhanenä on äänessä. Ei vaan kestä kuunnella.. Makuasia..
Musta on iha jeeeesh, aika persoonallinen ääni vaan, mutta kai tänne mölyä mahtuu.