Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni on mennyt täysin pilalle kiusaamisen takia

Vierailija
17.11.2014 |

Olin siis se kiusattu. Voit kysyä jotain, jos haluat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kiusaamisen jäljet vaikuttaa elämääsi tänä päivänä?

Vierailija
2/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni on nollassa. Jäätyäni ulkopuoliseksi kaveripiireistä en saanut kokea "normaalia" nuoruutta, johon kuului kaverit ja tietynlainen huolettomuus. Ulkopuolisuudentunne on erittäin raastava, edelleen. Olen sairastanut syömishäiriötä 11-vuotiaasta asti, 13 vuoden ajan siis.

Lisäksi pelkään jatkuvasti joutuvani uudelleen kiusatuksi. En uskalla olla facebookissa, koska pelkään saavani taas kiusaajia kimppuuni. Pelkään liikkua paikkakunnalla jossa asuin osan nuoruuttani, koska osa kiusaajista asuu siellä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..........

Vierailija
4/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai asu enää AP siellä paikkakunnalla missä niitä kiusaajia on? Itselleni oli uuden paremman elämän alku kun muutin opiskelemaan ihan eri paikkakunnalle, missä en tuntenut ketään eikä kukaan minun historiaani kiusattuna luuserina.

Vierailija
5/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:18"]

Et kai asu enää AP siellä paikkakunnalla missä niitä kiusaajia on? Itselleni oli uuden paremman elämän alku kun muutin opiskelemaan ihan eri paikkakunnalle, missä en tuntenut ketään eikä kukaan minun historiaani kiusattuna luuserina.

[/quote]

En ole asunut vuosiin.

Vierailija
6/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 24-vuotias, elämäsi ja ennen kaikkea käsityksesti itsestäsi voi muuttua paremmaksi. Olet traumatisoitunut, joten olethan hoidon ja terapian piirissä? Itsekin olen koulukiusattu, ja ikävuodet 20 - 30 olivat ne kaikkein vaikeimmat, yritin itsemurhaakin, mutta nyt 40 lähestyessä elän hyvää elämää ja pidän itsestäni hyvää huolta. Älä menetä toivoasi.

Vierailija
7/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni on kiusaamisen vuoksi sairaalassa... Onneksi on päässyt avun piiriin.

Vierailija
8/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi päästää kiusaamiskokemuksestasi irti? Mitä hyötyä sinulle siitä kiinnipitämisestä on?

Vierailija
9/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua. Itse nyt 36v mutta kiusaaminen jättänyt jälkensä. Minua enemminkin haukuttiin ja ehkä eristettiin, mainetta pilattiin. Ei ollut fyysistä. Vaikea luottaa ihmisiin ja vaikea ystävystyä. Olenkin melko yksinäinen jos perhettä ei lasketa.

Vierailija
10/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Tuosta kiusaamisesta alkoi elämäni alamäki ja jatkuu edelleen. Itsemurhaakin oon yrittänyt pari kertaa.

Vierailija
11/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:58"]

Mikset voi päästää kiusaamiskokemuksestasi irti? Mitä hyötyä sinulle siitä kiinnipitämisestä on?

[/quote]

Arvaa, miten mielelläni haluaisin itsekin unohtaa ne kaikki kokemukset? En minä näitä haluaisi pitää. Voi miten iloinen olisin, jos näiden kauheiden sijaan tilalla olisi niistä ajoista hyviä muistoja. Mutta jos tiedät jonkun ihmekeinon, millä huonot kokemukset "päästetään irti", niin kerro toki.

Vierailija
12/12 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:58"]

[/quote]

Arvaa, miten mielelläni haluaisin itsekin unohtaa ne kaikki kokemukset? En minä näitä haluaisi pitää. Voi miten iloinen olisin, jos näiden kauheiden sijaan tilalla olisi niistä ajoista hyviä muistoja. Mutta jos tiedät jonkun ihmekeinon, millä huonot kokemukset "päästetään irti", niin kerro toki.

[/quote]

Oletko siis hoidon piirissä vai et? Ëikä ne keinot ole mitään ihmekeinoja, vaan ihan tavallista ja raastavaa asioiden käsittelyä ja oikeisiin mittasuhteisiin laittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi