Mitä persoonallisuushäiriöitä sinulla on?
Kommentit (19)
Ylikiltteys ja mielyttämisen tarve.
Epävakaa persoonallisuushäiriö. Tunnen silti olevani normaali jopa normaalimpi kuin moni muu :I
Ei kukaan ole normaali. Kaikilla on jotain.
Eräs mies, joka tänne kirjoittelee, on ainakin narsisti.
Psykopaatin mieli
Sosiopaaatin sielu
Machiavellistin kyvyt
Narsistin ruumis
Olen liian itsenäinen. Jotain on vialla.
Lääkärien mukaan ei ole persoonallisuushäiriötä. Muita f-diagnooseja kylläkin. Uskon heidän sanaansa.
Käykääpä lukemassa mitä persoonallisuushäiriöitä on " kehitetty" tai niille on diagnoosi.
Melkein alkoi naurattaa kun luki. Tuntui kuin löytyisi jokaiselle jokin minne voisi lukita.
Estynyt, Eristäytynyt jne...
Kiltin tytön syndrooma. Kun kuulin tuosta ensimmäisen kerran, ajattelin, että onneksi minulla ei sentään tuota ole. Vajaa 10 vuotta sitten kuitenkin huomasin, että onpas sittenkin, ja paha onkin. Olen jo osittain toipunut siitä, mutta en vielä likikään kokonaan. Se tietty hyväksynnän hakeminen on vielä aika vahva suhteessa vanhempiin ja sisaruksiin
Tämä aloitus kuvastaa kyllä tätä keskustelufoorumia. Minulla ei ole MITÄÄN persoonallisuushäiriöstä ja toivoisinkin, että ne, joilla on, pitäisivät vähän pienempää suuta! Kaikki teidän aloittamanne keskustelut ovat aivan tyhmiä! Tämä ei ole mikään psykiatrin vastaanotto vaan keskustelufoorumi.
Sekamuotoinen eli osia monesta eri persoonallisuushäiriöstä. Olen esim. eristäytyvä, mutta en kuitenkaan täysin kuten tuossa, epäluuloinen, mutta en täysin tätäkään vaan vain osaksi täsmää. Jne. Todettu ihan tutkimuksilla ja lukee diagnoosina kannassa.
Miten nuo tutkitaan ?
Jokaisella varmaan liuta itsekeksimiä diagnooseja ,mutta onko oikeasti jollain jotain?
Olen Freudin mukaan terve: osaan rakastaa ja olen kykenevä tekemään töitä.
Pitäisi varmaan kysyä puolisolta.
Määrittelemätön persoonallisuushäiriö.
Mulla on paha persoonallisuushäiriö; rokotevastaisuusharha.
Heti, kun tulen tälle palstalle lukemaan, huomaan välittömästi, että minulla on 15 eri persoonallisuushäiriötä ja ottavat minussa vallan, minusta tulee täällä Norman Bates.
Vaativan persoonallisuuden piirteitä on kuulemma.