Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskos se ukko on tullut kotihin, eikö mennä käskyttämään nyt sitä!

Vierailija
27.09.2021 |

Vai miten se teill päin menneepi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä. Suudelmia.....ja muuta mukavaa!

Vierailija
2/4 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käskettäisin? Tekee itsenäisenä yrittäjänä 3 tuntia pidempää päivää kuin minä, ja työmatkat päälle. Minä siivoan päivässä tasan ne 37 minuuttia jonka pesukoneen 40 asteen pyykki pyörii ja sitten laskostan sen eilisen kuivan pyykin pois ja ripustan sen märän kuivumaan. Lapset syövät välipalaa, tekevät läksyjä ja leikkivät, heillä on ”vuorot” monelle pienelle kotityölle ja hyvin menee. Yksi vuoroista on ”kokkaus” eli joku on aina kanssani, tekemässä salaattia kun minä kokkaan, tai vaihdetaan niin että minä teen salaatin ja lapsi (nuori) tekee kieli keskellä suuta vaikka täytettyjä lettuja. Meillä ei ole mitään maataloa, vaan asumme pienehkön kaupungin keskustan lähellä, omistusasunnossa, alakerrassa, eli parvekkeen sijasta pieni puutarha. Harrastuksiin ei tarvitse lapsia viedä, kulkevat itsekseen. Se rauhoittaa iltapäivää kovasti. Mies tulee kotiin kello 18 ja syömme pian sen jälkeen. Yhdellä lapsella on tiskikoneen täyttämis- ja pöytäpintojen pyyhkimisvuoro. Olen valinnut mieleiseni miehen, kasvattanut lapset vastuuntuntoiseksi, monesta kiinnostuneiksi nuoriksi. Ja itse valinnut elämän, jossa en saa niin paljon rahaa työlläni kuin mies, mutta sen sijaan saan laatuaikaa lasten kanssa ja mieheni kanssa! Palkkani ei ole huono, mutta koska mies tienaa paremmin, hän maksaa tottakai enemmän yhteisistä menoista. Minä olen ”aikojen alusta” laittanut ihan eri tilille 600,- kuussa ”eläkelisärahaa” ja tiedän, että kävisi sitten avioliittomme miten hyvänsä (sinisilmäinen en ole) pärjäisin aina itseksenikin. Asunto kuuluu 50/50 kummallekin. Lapsilisät (täällä ulkomailla missä asun) ovat paljon korkeammat kuin Suomessa ja hyvän taloudellisen tilanteemme takia ne on voitu laittaa lapsille opiskelun turvaamiseksi.

Mihin minä käskettäisin miestäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ukkoa, enkä huoli. Kivempi vapaana.

4/4 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuista ihmistä voi käskyttää parisuhteessa. Molemminpuolinen sopiminen oltava että yhteiselo on mielekästä molemmille

Käskyttäminen sopii paremmin työelämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi