Mitä baariin päälle pikkupakkasella?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:20"]
Itse laitan paksummat mustat sukkikset, lyhyehkön pitkähihaisen neulemekon, villakangastakin, ison huivin ja suljetut nahkaiset Louboutinin nilkkurit :)
[/quote]
Tyylitajuttoman valinta mutta jostakinhan se pukeutumisen abc:t aloitettava..
Mä aattelin laittaa mustat suorat housut, valkomustan topin, jossa pitsiä ja mustan jakun... mustat nilkkurit. en tiedä onko ok.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:21"]
Tyylitajuttoman valinta mutta jostakinhan se pukeutumisen abc:t aloitettava..
[/quote]
Köyhät siellä huutelee..
Pikkupakkasilla, -0->-5, ei ole mitään käytännön merkitystä vielä. Pukee vain pitkän takin ja lämpimän huivin matkalle.
Talvellakin melkein pystyy menemään sukkahousuissa ja mekossa/ hameessa, kun on polviin asti oleva pitkä toppatakki ja vaihtaa kengät baariin.
Ihan mitä vaan. Taksilla kotiovelta baarin ovelle, ei pakkanen pane.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:52"]
Pikkupakkasilla, -0->-5, ei ole mitään käytännön merkitystä vielä. Pukee vain pitkän takin ja lämpimän huivin matkalle.
Talvellakin melkein pystyy menemään sukkahousuissa ja mekossa/ hameessa, kun on polviin asti oleva pitkä toppatakki ja vaihtaa kengät baariin.
[/quote]
Meillä pohojosessa ruukataan mennä vuoden ympäri niissä vaatteissa ku huvittaa. Talvella vaan jätetään toppahousutki narikkaan ;)
Samaa mietin... Baarissa on nyt jo ihan jäätävää lyhythihaisessa ellei tanssi railakkaasti aina välillä :/ itsellä sormet ihan jääkylmät ja iho kananlihalla. Pitkähihaisia baariin sopivia en omista, esim jakkuja tai ohuita juhlavia kauluspaitoja >:(
Itse laitan paksummat mustat sukkikset, lyhyehkön pitkähihaisen neulemekon, villakangastakin, ison huivin ja suljetut nahkaiset Louboutinin nilkkurit :)