Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen, jota ei haittaa poikamainen kroppa?

Vierailija
15.11.2014 |

Joskus tuntuu, että moni nainen haluaa olla todella kurvikkaan näkönen, eli haluaa nasellisen kropan. Kaverit aina huokailee, että voiku olis isommat tissit, kiinteempi pylly, leveämpi lantio. Todella vaikea käsittää, et joku haluaa sellasen kropan, kun olen omaan poikamaiseen kroppaani todella tyytyväinen. Eikö sellanen kamalan naisellinen kroppa herätä paljon huomiota? Itse diggaan kun ei herätä tarpeetonta huomioo, vaikka olisi paljastavat vaatteet päällä? Onko muita naisia, jotka tykkää poikamaisesta kropasta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. tiimalasivartalo, mutta en tosiaan ole huomannut saamani erityisen paljon huomiota missään vaikka suht nuori ja ihan nätti olenkin. Monet housut näyttävät vähän hassuilta näillä reisillä ja tällä pyllyllä eikä kukaan mieskään ole ihmeemmin ylistänyt koskaan. Eli ei tästä ole mitään iloa, ja omaan silmääni sellainen poikamainen atleettinen kroppa näyttää kivoimmalta ja jotenkin "siistiltä." Pukeutuminenkin helppoa.

Vierailija
2/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa! Mulla oli ennen lasten saantia todella naisellinen kroppa, nyt kun on 2 lasta ja lisäksi treenaan salilla/ juoksen, alkaa kroppa olla semmoinen urheilullinen X. Tykkään! En kaipaa D- kupin daisareita, urheilullinen on parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tyytyväinen suoraan ja poikamaiseen vartalooni. Olen sporttinen, ja liikkuessa on helppoa kun mikään ei hölly eikä ole tiellä. Vaatteita on helppo ostaa ja ne näyttävät useimmiten hyviltä kun ei ole kurveja soviteltavana vaatteisiin. Mua ei ole koskaan häirinnyt se että on pienet rinnat, päinvastoin. Minusta näyttää ahdistavalta ja vaivalloiselta jos on paljon rasvaa, siis kurveja kropassa.

Vierailija
4/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin kovasti poikamaisesta kropasta. Minulla on ikävä kyllä se klassinen tiimalasi, mitä niin kovin ihannoidaan, ja hieman tavallista kookkaammat rinnat. Ja nyt heti arviolta 95% lukijoista luulee, että tässä taas yksi kerskailee. No ei todellakaan. En tykkää, että vartaloani huomioidaan. Haluaisin, että minut huomioitaisiin henkisten ominaisuuksieni, ei fyysisten vuoksi. Ja sekin vituttaa, kun kaikki luulevat, että olen aivan onnessani hehkeistä muodoistani. No en ole. En halua olla mikään nätti koriste-esine enkä ensisijaisesti nainen. Olen ihminen. Naisen elämä on ihan perseestä.

Vierailija
5/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole! Olen itse todella kurvikas nainen (leveä lantio ja kapea vyötärö), mutta olen aina ihaillut poikamaista naisvartaloa (joka on toki eri asia kuin miehen vartalo tai jotenkin miesmäinen vartalo). Tykkäisin pukeutua miestenvaatteisiin (mutta en siis näyttää mieheltä, vaan ihan naiselta), mutta miestenvaatteet eivät sovi mun kehon mallille lainkaan.

Vierailija
6/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös aika poikamainen vartalo, ja tykkään kyllä kovasti.
Olen pitkä ja laiha, pienet B-kupin tissit, pieni söpö pylly ja melko tikkumaiset raajat. Eli en todellakaan mikään naisellinen, mutta kiinteä kyllä. Vatsalihakset hieman erottuu, tissit ei roiku, pylly ei roiku ja mistään ei oikeen saa kiinni. Olen nyt vuoden ollut sinkkuna ja täytyy sanoa että vientiä on jopa vähän liikaa. ;)

Vierailija
7/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poikamaiset vartalot ainakin itselle melkoinen turnoff. Nainen pitää olla nainen eikä mikään pojan vartalolla varustettu vastakkainen sukupuoli. Ei jatkoon.

t. Mies

Vierailija
8/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostanut mistä muut tai miehet tykkää. Tiimalasivartalo mulla on, mutta haluaisin pienet rinnat. A-kuppi olis mun ihanne ja tietenkin mulla on C. Ja takahudlarin ihannointiakaan en tajua. Mitä pienempi, sen parempi, en mä sitä itse edes nää.

Vierailija
9/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samoilla linjoilla vitosen kanssa. Tai kyllä mä omasta melko tiimalasista vartalostanikin jokseenkin tykkään kun oon muuten pienikokoinen, mutta kelpais kyllä olla sellanen hoikka ja ei klassisen naisellisen mallinen. Sellainen hoikkaraajainen ja vähän lättärintaisempi, joskaan ei mulla nytkään isoja rintoja ole. Tosin sitten haluaisin mieluusti olla pidempikin, näin lyhyenä tää nykyinen vartalo näyttää ehkä paremmalta. Joka tapauksessa, poikamainen kroppa on kiva.

Vierailija
10/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut poikamaisen kropan. Sitten alkoivat tissit kasvaa. Onneksi kasvoivat överiksi, niin gyne ehdotti pienennysleikkausta. Olen hoikka, 178 cm bmi alle18 vaihtelevasti korkeintaan 19. Nyt olen tyytyväinen kroppaani, kun noi tissitkin pieneni normaaleiksi. 

Olen naimisissa ja lapsikin on, ihan täys hetero. 

Vierailija
11/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:33"]

Kyllä poikamaiset vartalot ainakin itselle melkoinen turnoff. Nainen pitää olla nainen eikä mikään pojan vartalolla varustettu vastakkainen sukupuoli. Ei jatkoon.

t. Mies

[/quote]

Eiköhän se tiedetty että monella miehellä (suurimmalla osalla?) on tämä mielipide. Siksi otsikossa kysytäänkin naisilta.

Vierailija
12/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä tykkään ihan hirveesti olla tämmönen mallia riuku! Ja salaa pidän tätä kroppamallia omaa silmää miellyttävimpänä muissakin ihmisissä. Sitä mieltähän ei saa ääneen olla. Eikä mulla muutenkaan oo mitään tarvetta oikeesti alkaa laatia jotain listoja ja järjestystä kauneudelle. Kaikki voi olla kauniita. Mutta juu, itse viihdyn ehdottomasti poikamaisessa kropassani.

Vierailija
13/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatusääni multa kaikille naisille, jotka on tyytyväisiä vartaloonsa sen mallista riippumatta. Ei tuhlata elämäämme epävarmana angstaamiseen! Nykymaailmassa rankin ja kapinallisin on nainen, joka hyväksyy ulkonäkönsä sellaisena kuin se on. Pyritään siihen.

ww

Vierailija
14/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon lesbo ja mun mielestä naiselliset ja poikamaiset vartalot on kummatki ihania.

Vierailija
15/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös vartalostani. Pienet tissit ja kapea lantio, BMI 18,5. Pituutta reilu 170 cm. On kiva kun voi pukea päälle mitä tahansa :)

Vierailija
16/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että mulla on täällä palstalla sielunsiskoja. :) Kaikki kropanmallit - ja muodit ovat kivoja, mutta poikamainen on ehkä käytännöllisin :D

Ap

Vierailija
17/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:15"]

Et ole ainoa! Mulla oli ennen lasten saantia todella naisellinen kroppa, nyt kun on 2 lasta ja lisäksi treenaan salilla/ juoksen, alkaa kroppa olla semmoinen urheilullinen X. Tykkään! En kaipaa D- kupin daisareita, urheilullinen on parempi!

[/quote]

Mutta eihän x-mallinen kroppa ole poikamainen?

Vierailija
18/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko, millainen on poikamainen vartalo? Mulla ei taida olla poikamainen vaan miesmäinen... :(

Vierailija
19/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
20/21 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, lopettakaa nyt perkele sentään jatkuva tissien, peppujen, lantioiden, pillujen ja säärien vatvominen. Ettekö tajua, että tuollaisella puheella esineellistätte koko sukupuolen, ja sitten me muutkin saamme kärsiä siitä? Naisen seksiroolista ei päästä eroon ikinä tätä menoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän