Onko netissä sellaista listaa
Mistä näkisi ketkä kaikki henkilöt aloittavat intin nyt tammikuussa ja missä kyseinen henkilö suorittaa sen?
Kommentit (42)
Voi ei ketä poloa sinä haluat stalkata..
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:02"]Voi ei ketä poloa sinä haluat stalkata..
[/quote]
kaikkia. Eikö sellasta listaa ole? Kyllähän ylioppilaatkin ilmoitetaan netissä ja kaikki koulupaikansaaneet yms
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:32"]Eikö ketään muuta kiinnosta
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:32"]Eikö ketään muuta kiinnosta
[/quote]
Ei
[/quote]
Miksi
Ei ole, ei tule ja olisi pelkkää rahan haaskausta. Kunhan palvelukseen astuva itse tietää minne menee ja milloin, se riittää.
Kyllä nyt jonkun av mamman pitäis tietää onko semmosta
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:42"]Ei ole, ei tule ja olisi pelkkää rahan haaskausta. Kunhan palvelukseen astuva itse tietää minne menee ja milloin, se riittää.
[/quote]
Mitenniin rahan haaskausta jos ne nimet lukisi netissä
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:42"]Ei ole, ei tule ja olisi pelkkää rahan haaskausta. Kunhan palvelukseen astuva itse tietää minne menee ja milloin, se riittää. [/quote] Mitenniin rahan haaskausta jos ne nimet lukisi netissä
[/quote]
Voi kuule, kun jonkun pitää ne sinne nettiin laittaa ja sivuja ylläpitää.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:42"]Ei ole, ei tule ja olisi pelkkää rahan haaskausta. Kunhan palvelukseen astuva itse tietää minne menee ja milloin, se riittää.
[/quote]
[/quote]
Minulla on lista mihin olen kirjannut kaikki jotka ansaitsevat lopullisen kohtalonsa. Kutsun sitä "tappolistaksi"
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:42"]Ei ole, ei tule ja olisi pelkkää rahan haaskausta. Kunhan palvelukseen astuva itse tietää minne menee ja milloin, se riittää. [/quote] Mitenniin rahan haaskausta jos ne nimet lukisi netissä [/quote] Minulla on lista mihin olen kirjannut kaikki jotka ansaitsevat lopullisen kohtalonsa. Kutsun sitä "tappolistaksi"
[/quote]
Tuommoisista puheista pääsit juuri Joulupukin listalle.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:42"]Ei ole, ei tule ja olisi pelkkää rahan haaskausta. Kunhan palvelukseen astuva itse tietää minne menee ja milloin, se riittää.
[/quote]
[/quote]
Minulla on lista mihin olen kirjannut kaikki jotka ansaitsevat lopullisen kohtalonsa. Kutsun sitä "tappolistaksi"
[/quote]
Meten tää nyt liittyy niihin inttipoikiin ja niitten olemattomaan listaukseen
Voinko soittaa ja kysyä onko henkilö X tulossa suorittamaan inttiä? Vai onko se joku valtiosalaisuus missäpäin suomenmetsiä porukat möyrii
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:15"]
Voinko soittaa ja kysyä onko henkilö X tulossa suorittamaan inttiä? Vai onko se joku valtiosalaisuus missäpäin suomenmetsiä porukat möyrii
[/quote]
Voit soittaa ja kysyä, mutta tuskinpa saat vastausta. Varsinkin nykyisen informaatiotekniikan aikana olisi todella epäilyttävää, että joku etsii ihmistä tuolla tavoin, kun voi soittaa kännykkään tai laittaa facebookviestiä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Voit soittaa ja kysyä, mutta tuskinpa saat vastausta. Varsinkin nykyisen informaatiotekniikan aikana olisi todella epäilyttävää, että joku etsii ihmistä tuolla tavoin, kun voi soittaa kännykkään tai laittaa facebookviestiä.
[/quote]
Ja siis sitten vielä se, että minne ihmeeseen meinasit soittaa?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]
No voi räkä ei sitten..
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:15"] Voinko soittaa ja kysyä onko henkilö X tulossa suorittamaan inttiä? Vai onko se joku valtiosalaisuus missäpäin suomenmetsiä porukat möyrii [/quote] Voit soittaa ja kysyä, mutta tuskinpa saat vastausta. Varsinkin nykyisen informaatiotekniikan aikana olisi todella epäilyttävää, että joku etsii ihmistä tuolla tavoin, kun voi soittaa kännykkään tai laittaa facebookviestiä. [/quote] No voi räkä ei sitten..
[/quote]
Tästä päästäänkin siihen, että ketä meinasit stalkata? Ihan puhtaat jauhot ei ole pussissa, koska sinulla ei ole ilmeisesti henkilön yhteystietoja itselläsi. Onko joku julkkis intti-ikäinen?
Hitto, mä jo ajattelin, että Tiitisen listaa.