Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on taas spagettia ja tomaattikastiketta.

Vierailija
15.11.2014 |

Sitä on vähintään kerran viikossa ja mä inhoan sitä. Mies ei muuta keksi ja tekee sitä kun on hänen ruuanlaittovuoronsa. Ei viitti keksiä mitään muuta. Mä olen niin kurkkua myöten täynnä tuota ruokaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mies tekee aina ruokaa spagetti, makaroni, jauheliha- osastosta. Mä teen nykyään omat ruokani:).

Vierailija
2/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään pastaa ja chilistä tomaattikastiketta, annoksen päälle murennan vielä vähän fetajuustoa, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te jaksattekin valittaa. Teillä on miehet, jotka tekee ruokaa. Tilanne on kuitenkin aika hyvä, vai mitä?
Voittehan tehdä esim. kahden viikon ruokalista yhdessä koko perheen kanssa, jos haluatte enemmän vaihtelua.

Vierailija
4/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat rutiinien ja rituaalien ystäviä, niin munkin mieheni. Itselläni on aina syyllinen olo jos teen samaa ruokaa enemmän kuin kerran kuussa, mutta mies ilmeisesti rakastaisi syödä samoja suosikkejaan joka viikko.

Suosittelen suoraa puhetta jos olet kurkkuasi myöten täynnä miehesi yhtä ja samaa bravuuria. Sehän voi kuvitella nimenomaan tarjoavansa perheelle parasta ikinä.

Vierailija
5/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies teki makaronia ja nakkikastiketta. Koko porukka söi hyvällä halulla. Itse tein oman pöperön, jossa on jyväpastaa ja paistettuja tatteja, lampaankääpiä, sitruunaöljyä ja vähän juustoa. Sörsselssöniä siis sekin.

Vierailija
6/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä antaisin mtä tahansa, jos saisin edes yhden lampaankäävän.

Vierailija
7/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin kunnon makkarakastiketta!

Vierailija
8/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:04"]

Jotkut ihmiset ovat rutiinien ja rituaalien ystäviä, niin munkin mieheni. Itselläni on aina syyllinen olo jos teen samaa ruokaa enemmän kuin kerran kuussa, mutta mies ilmeisesti rakastaisi syödä samoja suosikkejaan joka viikko.

Suosittelen suoraa puhetta jos olet kurkkuasi myöten täynnä miehesi yhtä ja samaa bravuuria. Sehän voi kuvitella nimenomaan tarjoavansa perheelle parasta ikinä.

[/quote]

Se kyllä tietää, että mä en tuota enää syö. Se vaan ei jaksa yhtään miettiä ja kun tuo edelleen uppoaa lapsille niin menee siitä mistä aita on matalin. Eli on vaan laiska.

Vierailija
9/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteet auttais enshätään yllättävän paljonkin.

Vierailija
10/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tomaattikastike ketsuppia?

Vierailija
11/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:44"]

Onko se tomaattikastike ketsuppia?

[/quote]

Ei ole. Periatteessa tuo on ihan hyvä ruoka, mutta sitä on ollut meillä aivan liian usein. En vaan voi enää syödä tuota, hajukin jo etoo. ap

Vierailija
12/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä kans mies tekee omalla vuorollaan aina samaa ruokaa, mutta en valita, niin kauan kuin voin peffani raahata valmiin pöydän ääreen! 

Vierailija
13/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee aina lihamureketta ja perunoita, jos sen vuoro on laittaa ruokaa. Sen mielestä niin vaivatonta, kun laittaa lihaa, kermaviiliä ja ranskalaista sipulikeittoa sekaisin ja uuniin. Onhan se ihan ok muuten, mutta kun tuo ranskalainen sipulikeitto knorrin pussista pierettää niin hirveästi, oikein sellaisia sipulisia pieruja. Hyyiih!

Vierailija
14/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin syödään tomaattikastiketta kerran viikossa . Lisää omalle lautasellesi mozzarellaa tai parmesaania, chiliä tai vaikka purkki tonnikalaa jos kyllästyttää.

Vierailija
15/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari kannata mitään lampaankääpiä toivoa. Itse löysin muutama vuosi sitten vahingossa mahtavan sadon lampaankääpiä, ja laitoin ne reppuuni, kun muutakaan kantovälinettä ei ollut mukana. Niitähän sitten söin kunnes korvista tursui ulos, ja loput heitin menemään, niitä kun ei juuri voi pakastaakaan, maku menee karvaaksi. T. mies.

Vierailija
16/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:03"]

Kaikesta te jaksattekin valittaa. Teillä on miehet, jotka tekee ruokaa. Tilanne on kuitenkin aika hyvä, vai mitä? Voittehan tehdä esim. kahden viikon ruokalista yhdessä koko perheen kanssa, jos haluatte enemmän vaihtelua.

[/quote]

Niin, mistään ei saa valittaa, ei ainakaan siitä mitä mies tekee. Pitää olla helvetin kiitollinen siitä, että se mies tekee perheelle ruokaa! Vaikka se olis syömäkelvotonta niin pitää silti kiitellä ja palvoa miestä, joka tekee normaaleja kotitöitä. Sitä samaa mistä naista ei kiitellä ja josta on lupa jopa valittaa. 

Vierailija
17/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä mies ei tee ruokaa, sillä haluan itse päättää mitä syön ja olisi tyhmää tehdä päivittäin kahta eri ruokaa. Hyvin toimii ;)

Vierailija
18/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:03"]

Kaikesta te jaksattekin valittaa. Teillä on miehet, jotka tekee ruokaa. Tilanne on kuitenkin aika hyvä, vai mitä? Voittehan tehdä esim. kahden viikon ruokalista yhdessä koko perheen kanssa, jos haluatte enemmän vaihtelua.

[/quote]

Niin, mistään ei saa valittaa, ei ainakaan siitä mitä mies tekee. Pitää olla helvetin kiitollinen siitä, että se mies tekee perheelle ruokaa! Vaikka se olis syömäkelvotonta niin pitää silti kiitellä ja palvoa miestä, joka tekee normaaleja kotitöitä. Sitä samaa mistä naista ei kiitellä ja josta on lupa jopa valittaa. 
[/quote]

Ei spaghetti kaiketi ollut syömäkelvotonta, mutta teille kermaperseille pitää olla joka viikko jotakin uutta. T. mies.

Vierailija
19/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:03"]

[/quote]

No toihan on ihan perusasia että mies joka on aikuinen ihminen tekee ruokaa. Ei se ole mitään "wow".

Vierailija
20/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyviä valmispestoja kaupassa? Jos ostaisitte sellaista varastoon, ja kun muut syövät tomaattikastiketta, niin sinä syöt pastaa peston kera?

Millainen on muuten miehesi tomaattikastikkeen resepti? Ja onko liskukkeita, parmesaania, salaattia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän