Eiiih! Käytin av:lta opittua möpettää-verbiä tänään!
Lepertelin vauvalle kaikenlaista, ja suustani pääsi mm. sellaista kuin "mitäs se äidin pikku pumpernikkeli siinä möpettää".
Mitä se möpettäjä-jankuttaja sillä verbillä oikeesti on ajanut takaa? En ole jaksanut kiinnittää huomiota, mutta niin se on vaan näköjään tarttunut :)
Paljastun takuulla av-mammaksi jos alan vahingossa käyttää sitä enemmänkin...
Kommentit (18)
:D
Aivan parasta, niin on sutkin palsta syövereihin imutettu. Möpettäjä, ekaa kertaa sen kuulin nyt, mutta YMMÄRRÄN. Omat muksut ovat kymmenen yläpuolella ja onhan niitä sanoja tullut palstalla opittua yhtä sun toista.
Palstamamma vuodesta -99
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:17"]Lepertelin vauvalle kaikenlaista, ja suustani pääsi mm. sellaista kuin "mitäs se äidin pikku pumpernikkeli siinä möpettää".
Mitä se möpettäjä-jankuttaja sillä verbillä oikeesti on ajanut takaa? En ole jaksanut kiinnittää huomiota, mutta niin se on vaan näköjään tarttunut :)
Paljastun takuulla av-mammaksi jos alan vahingossa käyttää sitä enemmänkin...
[/quote]
BLÄÄH
Minäkin haluan kuulua av:n sisäpiiriin! Kertoisitteko mitä tarkoittaa möpettää? Minä en tiedä :(
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:34"]Minäkin haluan kuulua av:n sisäpiiriin! Kertoisitteko mitä tarkoittaa möpettää? Minä en tiedä :(
[/quote]
Laita vaikka tonne hakukenttään möpetys. Enjoy.
Minä olen lukenut möpetysketjuja, mutta silti ei kyllä ikinä selvinnyt, mitä se möpetys oikeastaan on...
No en muista oliko se pumpernikkeli vai pumpsukka vai jotain muuta mitä sanoin :)
Ei olennaista.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:41"]
No mitä se vauva vastas?
[/quote]
"No mitäs itse siinä möpetät?"
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:41"]No mitä se vauva vastas?
[/quote]
"No sitä juuri, mikset jo videoi?"
Minä olen meinannut käyttää sanaa 'rahuli'. :)
Eli möpetys on jokin tanssi, jonka joku pikkutyttö keksi?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:45"]Minä olen meinannut käyttää sanaa 'rahuli'. :)
[/quote]
Sama täällä:) on kyllä paha. Rahuli-tyyppi ei tiedäkään mitä teki:)
OIvoi, nauran täällä vedet silmissä, tää on hauskin ketju evöö :D
Mä käytän rahulia ihan sujuvasti. Mies (nuuka kuin mikä) on jopa hellittänyt lompakon nyörejä, kun allapäin, huuli mutrussa katselin lompakkooni ja sanoin, että ei ole rahulin rahulia. Naurahti, kaivoi 50 euroa lompakostaan ja sanoi, että tässä sulle rahuli.
Oliks se jonkun yliaktiivisen some-perheen nolo tanssiesitys?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 06:02"]Oliks se jonkun yliaktiivisen some-perheen nolo tanssiesitys?
[/quote]
Ai niin :--D uusi youtubehitti kuulemma!
Toi pumpernikkeli on pahempi.