Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu on masentunut. Ei pysty käymään töissä.

Vierailija
15.11.2014 |

On siis sairaslomalla ollut kohta vuoden. Fb:tä päivittää melkein päivittäin. Usein ihan positiivisia juttuja, välillä kirjoittaa sairaudestaan. Jos on jonkun kivan jutun kirjoittanut niin kohta perustelee miksi on jaksanut sen tehdä ja nyt onkin tosi väsynyt.

Käy vierailuilla ystävien luona, käy eräässä harrastustoiminnassa säännöllisesti, matkustelee.

Käyttäytyykö masentunut ihminen oikeasti näin? Miten minulla on ihan erikuva koko sairaudesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko saavasi tyydytystä kun kerrot toisen sairaudesta täällä ivailevasti?

Vierailija
2/3 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneiden terapeutit käskee niitä elämään, hankalaa kun ei saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on aina yksilön omaa toimintaa.
Ulkopuolisen on vaikea käsittää toisen oloa ja se on juuri sinun vajaa ymmärtämisen taito.

Minä en ole masentunut. Koitan selvitä pahasta dragediasta mutta hoidan perheen 1) pakko 2) koska siitä saa voimaa mutta myös ottaa aikaa kauhun hoitamisessa.
Jos päivitän ikäviä asioita niin en jaksa sitä voivoittelua joka tulee ja facessa kun kirjoitetaan asioista joita muut voi tykätä niin pistän vaan osan minusta faceen.
En ole vahva ja ärsyttää kun joku sellaiseksi tituleeraa. Olen rikki, väsynyt. Kovia kokenut mutta tahdon olla läsnä enkä vollottaa miten kurja olo on. Kyllä on kurjaa -siitä voin puhua kasvotusten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi