Trinnyn ex-mies teki itsemurhan eilen
Trinnylläkin on ollut ongelmia päihteiden kanssa. Lisäksi hän pyörii sen miehen kanssa, joka ollessaan naimisissa Nigella Lawsonin kanssa ilmeisesti kuristi tätä. Ja Nigellakin on käyttänyt huumeita.
Surullista. Miksi näitä ihmisiä sitten vielä ihaillaan ja pidetään jonkinlaisina esikuvina ja neuvojina?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:03"]
Trinnylläkin on ollut ongelmia päihteiden kanssa. Lisäksi hän pyörii sen miehen kanssa, joka ollessaan naimisissa Nigella Lawsonin kanssa ilmeisesti kuristi tätä. Ja Nigellakin on käyttänyt huumeita.
Surullista. Miksi näitä ihmisiä sitten vielä ihaillaan ja pidetään jonkinlaisina esikuvina ja neuvojina?
[/quote]
Jos ihmisellä ei aina mene hyvin, hänkö on täysin kelpaamaton sitten esikuvaksi tai neuvojaksi? Trinny Woodall neuvoo ihmisiä pukeutumisessa, ei siinä miten hommataan virheetön mies.
Noissa piireissä on paljon ongelmia, eihän se mitään uutta ole, mutta surullista kyllä :(
Nigellallakin on aika wholesome imago, mutta totuus toinen.
Tarkoitin lähinnä yleisesti, että kuuluisat kauniit ja rikkaat ihmiset voivat olla hyvin epätoivoisia. Tuli niin surullinen olo tuosta itsemurhasta. Kyllähän Trinny on siinä mielessä todella hyväkin esikuva, että hän avoimesti myöntää olevansa alkoholisti ja addikti.
ap
Minulle tulee huonot vibat tästä trinnystä. Jotain kylmää ja pahansuopaa huokuu siitä sen kolhosta olemuksesta. Kehut ja neuvot tuntuvat tyhjiltä kun puuttuu kaikki lämpö.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:18"]
Minulle tulee huonot vibat tästä trinnystä. Jotain kylmää ja pahansuopaa huokuu siitä sen kolhosta olemuksesta. Kehut ja neuvot tuntuvat tyhjiltä kun puuttuu kaikki lämpö.
[/quote]
Mä en tykkää siitä sen takia, koska se ylpeilee sillä, että sen pikkutyttö metsästää ja julkaisee siitä jotain veren peittämiä metsästyskuvia...ja tietysti se nigellajuttu, kuka pimeä tyyppi puolustaa pahoinpitelijää.
Minua häiritsee ristiriita kyseisen naisen kohdalla siitä, että itse ei uskalla olla luonnollisen kaunis, vaan on kiristellyt ja fyllannut kasvonsa. Ei ole kovin uskottava, kun ohjelmassa vakuuttelee au naturel naisten kauneutta. Ei tunnu siltä, että on aidosti sitä mieltä stailattavistaan, kuin mitä ohjelmassa kertoilee.
Se toinen on tältä osin uskottavampi.
Mutta siis onhan tuollainen kauhea tapaus hypätä katolta, ei sellaista kenenkään kohdalle soisi tai kenenkään läheisen kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:25"]
[/quote]
Mä en tykkää siitä sen takia, koska se ylpeilee sillä, että sen pikkutyttö metsästää ja julkaisee siitä jotain veren peittämiä metsästyskuvia...ja tietysti se nigellajuttu, kuka pimeä tyyppi puolustaa pahoinpitelijää.
[/quote]
Eikös se ole se Suzanne, joka metsästää tyttärensä kanssa?
[/quote]
Onhan se vähän falskia kehua esimerkiksi sellaisia ihmisiä, joita pitäisi kehottaa laihtumaan. Mutta siitähän hänelle maksetaan.