Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puistolan 10-13v lasten äidit huom!huom!

Vierailija
13.11.2014 |

Eilen junassa Malmilta matkusti Puistolaan 4 noin 10-12 -vuotiasta kundia, joista yksi suomensomali. Pojilla oli kaikilla sähkötupakat, joita polttivat koko ajan junassa. Koko matkan ajan puhuivat asiantuntevasti eri sähkötupakkamauista, vertailivat omia suosikkejaan  ja suunnittelivat myyvänsä niitä muillekin. Keskustelu meni mm. näin, että meinaavat pyytää maksuksi 20 euroo satsista, koska "ei ne nuoremmat kuitenkaan tajuu, että tota voi ostaa tallinnasta jotain neljällä eurolla". Niin että tarkkana siellä Puistolan suunnassa nyt, tällaista kamaa lapset käyttää ja sitä heille OMAT IKÄTOVERIT kauppaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistola on Pohjois-Helsingin slummi.

Vierailija
2/6 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueen kouluihin voisi tehdä jonkinlaisen ilmoituksen, että jo ala-asteikäisille on sähkötupakkaa myynnissä ja käytössä. Minä ainakin haluaisin tietää, jos oman lapsen luokalla on tuollaista bisnestä. Sähkötupakasta ei jää kiinni, kun se ei haise niin kuin tavallinen rööki. Ja sitten on näitä jotka väittää että sehän ei ole edes terveydelle vaarallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että Tapanilassa on koululla kaupattu sähkötupakkaa ala-asteelaisille. Kuulema sitä voi välitunnilla vetää koulun pihalla. tämän olen kuullut noilta ala-asteelaisilta ja aika vakuuttavasti asiasta puhuivat.

Vierailija
4/6 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujätkät keksiny hyvän liikeidean. Ja pikkuhiljaa siirrytään kauppaamaan hasista, sitten vähän kovempaa kamaa, kun toi tuttu asiakaskuntaki on jo valmiina.

Vierailija
5/6 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat valistivat minua, että siinä on 11v ikäraja. Ja jos olette huomanneet tuoksuissa on monia hyviä houkuttelevia.

Vierailija
6/6 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän onko lapsi polttanut sitä? Jos se ei haise? Vai tiedänkö mistään? Aika pirullinen keksintö.