Olen nainen 43-v ja käytän leggingsejä joka päivä
Siis en ymmärrä yhtään tuota ajatusta, että leggingsejä ei muka voisi käyttää tai ne näyttäisi jollekin sukkahousuille. Kyllä minun mielestä leggingsit on ihan oikeat housut, sporttiset sellaiset tietenkin, että ei niitä nyt mihinkään tärkeään tilaisuuteen tai juhliin voi laittaa, mutta että niitä ei voisi käyttää lenkillä, kaupoissa, kaupungilla niin pyh! Minusta leggingsit on ihan hyvän ja sporttisen näköiset ja niitähän on ihan tyylikkäitäkin esim. eri urheilumerkeillä. Itse en ole vielä nähnyt yksiäkään törkeän näköisiä leggingsejä. Sen sijaan kyllä päivittäin hyvän ja jopa aika seksikkään näköisiä jos on jonkun hoikan tai treenaavan yllä niin korostaa nätisti timmiä peppua. Minusta leggingsit on ihan kiva perusvaate, joka sopii tosi monille. Itse olen nuorekas, hoikahko ja pienikokoinen, urheilullinen. Leggingsejä kaapissa varmaan kymmenet erilaiset. Viimeksi tuli ostettua Adidaksen kolmiraitaiset. Pitäkää naiset vain legginsejä rohkeasti ne sopii lähes kaikille!
Kommentit (4)
Sori mut on se mautonta jos kaikki näkyy läpi. Oli kuinka timmi tai ei.
Itse olen mies 41 v ja olen kiitollinen, että käytät. Tekee kauppareissuista mukavamman, kun naisilla on legginsit jalassa.