Onko jo joululahjoja ostettu?
Olen niin iloinen, että on jo suutin osa hankittu :). Ei jää pariin viimeiseen viikkoon ennen joulua niinkuin yleensä. Voi sitten joulukuussa tunnelmoida, leipoa ja laitella jouluruokia :).
Kommentit (15)
Hehee, viime vuoden ylijäämä lahjat täytyy vielä paketoida. :D
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:02"]
Hehee, viime vuoden ylijäämä lahjat täytyy vielä paketoida. :D
[/quote] Mitä tarkoitat?
Osa hankittuna, mutta vielä riittää ostettavaakin. Tarkoitus olisi tässä kuussa loput hankkia.
Osa hankittu, mutta tykkään joulutungeksinnasta vaikka muuten ruuhkia inhoankin.
Ehkä n. puolet on hankittu. Ja joulukortit on tehty, juuri ajattelin, että ne voisi jo kirjoittaakin valmiiksi ja laittaa punaiseen kuoreen, sitten voi vaan myöhemmin viedä ne postiin.
Melkein kaikki on ostettu. Ainoastaan esikoiselle pitää ostaa puhelin,sitten on kaikki hommattu.
Ei olla vielä osteltu. Varmaankin vasta joulukuun alussa, kyllä sillonki vielä kerkiää :)
Kaikki ostettu, joulukortit tehtiin jo juhannuksena, monivuotinen perinne.
Pakattu ei ole vielä eikä jaettu.
Kaikki ostettu tai tehty jo. :) Yhteensä 13 lahjottavaa, joista vain yksi alaikäinen lapsi (vauva). Joka vuosi päätän etten hassaa rahojani aikuisten ihmisten lahjoihin, mutta aina törmään johonkin täydellisesti sopivaan juttuun tai saan loistoidean, joten miksipä sitten en näin läheisiä ilahduttaisi. :-)
Mihin ostit sen suutinosan? Imuriin? Ostatko siihen lisää lisävarusteita siis joulukuussa?
Pari ostettu mutta vielä monta ostamatta.. :/
Melkein kaikki hankittu tai ainakin suunniteltu ja vain toteutusta vaille valmiina. Myös joulukortit on lähtövalmiina.
Haluatteko pikkuisen raottaa että millaisia lahjoja ostitte? :)
Mä olen ostanut ensimmäiset joululahjat tälle joululle jo reilu vuosi sitten. ;) Silloin löytyi jotain ihanaa, mutta lapsi oli liian pieni.