Tallinnasta ei saa enää keväällä ostaa alkoholia sunnuntaina.
Mitähän tämä tarkoittaa risteilymatkustajille? Minä olen useasti lähtenyt yksin Tallinnaan shoppailemaan juuri sunnuntaina ja tuonut aina pari pulloa viiniä tullessani. Tämä vaikuttaa nyt ainakin minun kohdallani niin, että vaihdan risteilypäivän lauantaiksi.
Kommentit (7)
Voi suomalaisen surkeutta kun ei viinaa saa.
No, tilaat ne viiniputelit vaikka Superalkosta, maksat ne ennakkoon ja haet tilauksesi kaupasta sunnuntaina. Et käy kauppaa, koska olet maksanut ne ostokset jo ennakkoon. Tai ostat ne putelit laivalta. Eikä tuon kiellon voimaan tulokaan ole vielä kirkossa kuulutettu asia.
Mitä väliä?
Viinat ja kaljat pitää hakea joku muu päivä ja tuoda kerralla kunnon lasti.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:28"]
Ota bussi tallinnan ulkopuolelle ja osta sieltä tai mene toisena päivänä. Laivalta voi edelleen ostaa.
[/quotei
Nythän sellaiset tallinnalaiset viinakaupat joilla on myymälöitä Tallinnan ulkopuolella ovat suunnittelemassa omia kuljetuksia kaupungin rajojen ulkopuolelle. Eihän Tallinnan keskustasta ole kuin kymmenisen kilometriä kaupungin rajalle, menee sitten mihin suuntaan tahansa.
Osta laivalta tai mene lauantaina. Ei voi olla asiat noin vaikeita.
Ota bussi tallinnan ulkopuolelle ja osta sieltä tai mene toisena päivänä. Laivalta voi edelleen ostaa.