Oletko nainen, joka saisi seksiä sinkkuna juuri silloin kun haluaa?
Minä olen. Tajusin sen jokin aika sitten ja nostaa mukavasti itsetuntoa jonka ex tuhosi. En olekaan niin ruma ja pilalla mitä antoi ymmärtää... Siitäs sai! :P
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:05"]
Minä olen. Tajusin sen jokin aika sitten ja nostaa mukavasti itsetuntoa jonka ex tuhosi. En olekaan niin ruma ja pilalla mitä antoi ymmärtää... Siitäs sai! :P
[/quote]
Kaikki normaalipainoiset ja -naamaiset naiset saavat pillua milloin haluavat. Kysynnän ja tarjonnan lait sen määrää, kun katsos markkinoilla ei ole tarpeeksi tarjontaa.
En, mutta en kyllä haluaisikaan. Olen normaalipainoinen ja -naamainen.
Voisin väittää, että kuka tahansa nainen saisi seksiä, jos ei ole väliksi keneltä. Tuonne lähiräkälään vaan valkkaamaan joku turjake. Itse vaan en satu olemaan kiinnostunut moisesta, enkä irtosuhteista ylipäätään.
Saisin mutta se että joku haluaa multa pesää, ei nosta mun itsetuntoa. Hivelevämpää on jos joku pitää minua viehättävänä. Uskon että heitäkin on mutta ei niin paljoa että tekee mieli hurrata.
Vaikka olen ylipainoinen, seksiseuraa olisi tarjolla aina halutessani. Eksät vonkaavat ja baaristakaan ei tarvitsisi yksin lähteä.
Pelkkä tieto tästä nostaa itsetuntoani. En riko itseäni irtosuhteilla.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:12"]
Voisin väittää, että kuka tahansa nainen saisi seksiä, jos ei ole väliksi keneltä. Tuonne lähiräkälään vaan valkkaamaan joku turjake. Itse vaan en satu olemaan kiinnostunut moisesta, enkä irtosuhteista ylipäätään.
[/quote]
VOisin väittää, että jos miehellekään ei olisi väliä, keneltä seksiä saa, kuka tahansa mies saisi seksiä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:05"]
[/quote]
Kaikki normaalipainoiset ja -naamaiset naiset saavat pillua milloin haluavat. Kysynnän ja tarjonnan lait sen määrää, kun katsos markkinoilla ei ole tarpeeksi tarjontaa.
[/quote]
Hassua, että jopa minä läskinä saan munaa jos vaan haluan joka kerta, mutta eipä tuota vaan jaksa olla kokoaikaa nussimassa.
Minun itsetuntoni ei ole kiinni siitä saanko tarvitessa seksiä, enpä ole ajatellut saisinko, luultavasti saisin, vaikka olen ylipainoinen, vanha ja ruma.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:09"]Olen, mutta en ole henkisiltä ominaisuuksiltani sellainen, että huolisin irtoseksiä.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:10"]
[/quote]
[/quote]
Joo, uskon että sitä pilluakin saisi naisena helpommin kuin miehenä. Munasta puhumattakaan :D
Kyllä, mutta vartaloni ei ole sellainen täydellinen missityyppinen tai virheetön. Ikä ja painonvaihtelut näkyy ikävästi.Se miksi saisin johtuu luoteestani, silmistäni ja hymystäni. Ja sitten kun mies on uskaltautunut kanssani peti puuhiin niin hän haluaisi uudestaa. Minulla on suht hyvä pimppi vaikka olenkin muuten rupsahtanut "muori".
Saisin nuorenkin, ja olen kokeillutkin nuorta lihaa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:32"]
Kyllä, mutta vartaloni ei ole sellainen täydellinen missityyppinen tai virheetön. Ikä ja painonvaihtelut näkyy ikävästi.Se miksi saisin johtuu luoteestani, silmistäni ja hymystäni. Ja sitten kun mies on uskaltautunut kanssani peti puuhiin niin hän haluaisi uudestaa. Minulla on suht hyvä pimppi vaikka olenkin muuten rupsahtanut "muori".
Saisin nuorenkin, ja olen kokeillutkin nuorta lihaa.
[/quote]
Niin tästä huolimatta en sisimmässäni ole irtonumero-tyyppi ja nyt olen ollut uskollisesti mieheni kanssa jo 14v.Nuorta miestä kokeilin ennen nyksääni.
[/quote]
Mulle on miehet aina sanoneet, että naisilla on helppoa, sillä ne saa AINA kun haluaa . Miehet taas ei niin helposti ja tämä on kyllä ihan täysin totta :)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:10"]
[/quote]
[/quote]
Ai lesboilla on noin hyvät olot?
Olen kuullut miehiltä että miehet panee aikalailla kaikkea mikä liikkuu. Eli se, että joku mies päätyy kanssasi sänkyyn ei pitäisi nostaa itsetuntoasi. Jos taas mies on kiinnostunut sinusta itsestäsi eikä pyri ekana haaroihisi, voit olla itsestäsi jo ylpeä. Minäkin ajattelin aikoinani että ihanaa kun joku iskee ja haluaa minut sänkyynsä. Jotenkin kuvittelin että jos saan miehissä aikaan tällaista kiinnostusta olisin jotenkin erityisen ihana ja kaunis ja seksikäs. Nykyisin tosin olen jo melkein traumatisoitunut näiden "miestotuuksien" jäljiltä enkä osaa suhtautua tavalliseenkaan miehen lähestymiseen normaalisti. Eksäni toitotti moneen otteeseen että miehet ovat vain pillun perässä jos tulevat iskemään. Miten siis erotella aito kiinnostus ja seksivonkaus?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:05"]
[/quote]
Mulle on miehet aina sanoneet, että naisilla on helppoa, sillä ne saa AINA kun haluaa . Miehet taas ei niin helposti ja tämä on kyllä ihan täysin totta :)
[/quote]
Paitsi jos sillä keneltä haluais ei sei...o!!
En ole ehtinyt kauaa sinkkuna olla siitä kun seurustelun aloitin 15 vee, vaikka miehet on vaihtuneet matkanvarrella, nyt 35. Aina on saanut enemmän kuin tarpeeksi ; )
80-90% naisista saa silloin kun haluaa. Ei ole naiselle mikään ylpeyden tai ihmettelyn aihe. Se voisi jo olla, jos kuuluisi niihin 10 prosenttiin miehistä, joille lohkeaa aina.
Olen nuori mies, koen kaikki naiset munahaukoiksi jotka vain vonkaavat irtolihaa. Ovatkohan käsittäneet minut väärin?
Olen, mutta en ole henkisiltä ominaisuuksiltani sellainen, että huolisin irtoseksiä.