Onko tämä poika ihastunut muhun?
Usein ohi mennessä on katsekontaktia, kun katson hänen suuntaan. Hän on nyös ojentanut minulle muutaman kerran tavarani, kun on saanut siihen mahdollisuuden. Lisäksi kerran oli sellainen tilanne, jossa palkittiin luokkalaisia ystävällisyydestä, kiltteydestä jne. ,niin kuulin hänen sanovan minun nimeni yhdelle kaverilleen. Siis sanoi "Perfektionisti varmasti saa palkinnon." Tai jotain tuota luokkaa.
En ole kuitenkaan ikinä ollut hänen kanssaan kahden ja jutellut.
Kommentit (3)
Kiitos, kun vastasit!
Hhmm... No, siis tiedän, että olen itse tosi kiltti ja iloinen usein ( en nyt yritä kehuskella, mutta olen varmaan kaikista kiltein luokallani, tai sanoisinko, että poikkean muista kiltteydelläni. Siis kaikkihan ovat erilaisia, enkä yritä sanoa, että olisin jotenkin erityinen ihminen, mutta en siis olen aika erilainen verrattuna monee luokallani. Jos ymmärrätte. ), mutta olen huomannut, että hän käyttäytyy vain minua kohtaan näin. Tietenkin on hyvin mahdollista ja tuskin olen ainut kenellä hän on käyttäynyt tällä tavoin, mutta minä en ole sellasita huomannut. Enkä varmasti huomaisikaan.
Voi olla, tai sitten pitää susta muuten, kohtelee hyvin kun sinäkin kohtelet muita hyvin.