Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huolestuttavaa kun olen ollut kovan stressin alaisena ja sain migreenikohtauksen

Vierailija
24.09.2021 |

Ainakin luulen että oli migreeniä. Otsan kohdalla tuntuva kova kipu, joka koveni ja koveni, ulottui myös silmien alueelle ja tulin pahoinvoivaksi. Kesti joku neljä tuntia..

Minulla tosi harvoin särkee päätä joten vähän huolestutti mistä noin kova särky tuli.

Ja toivon ettei pidetään nyt ihan hihhulina, mutta mietin myös koronarokotetta.. kun kuulun niihin joilla se laittoi kellontarkan kuukautiskierron sekaisin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tänään aika vastaava kohtaus. Kova pääkipu ja pahoinvointikohtaus, jotka menivät n. 3 tunnissa ohi. Olin myös hirveän väsynyt. Toki minulla on näitä ollut joskus ennenkin, nyt ollut kovaa stressiä opiskeluiden ja rahahuolien takia. Toisen rokotteen sain viime viikolla, mutten usko sillä olevan yhteyttä. Toki eihän se mahdotonta ole.

Vierailija
2/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kuulostaa samankaltaiselta tilanteelta. Itellä kun ei oo ollut niin vähän pelästyin. Olin vieläpä ajamassa kotiin pitkän matkan takaa niin yhdessä kohtaa oikeasti huolestuin että pitääkö kohta pysähtyä kun alkoi ihan oksettamaan. Kakkosrokotteen sain kaksi viikkoa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kuulosta migreeniltä. Ei ole mitään silmienseutusärkyä. Kun saat oikean migreenikohtauksen et edes muista lapsiesi nimiä.

Vierailija
4/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei kuulosta migreeniltä. Ei ole mitään silmienseutusärkyä. Kun saat oikean migreenikohtauksen et edes muista lapsiesi nimiä.

En tiedä, onko tämä kommentti vitsi.

Migreeni ilmenee niin monenlaisina oireina. Itselläni usein alkanut juuri silmien alueelta. Stressi tyypillisesti lisää kohtauksia. Jos kipu pahenee, kannattaa tietenkin käydä lääkärissä.

Vierailija
5/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu luultavasti migreeni. Niitä on erityyppisiä. Heti täsmälääke tai lääke kun alkaa.

Vierailija
6/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tämä kommentti vitsi.

Migreeni ilmenee niin monenlaisina oireina. Itselläni usein alkanut juuri silmien alueelta. Stressi tyypillisesti lisää kohtauksia. Jos kipu pahenee, kannattaa tietenkin käydä lääkärissä.

Minkään tyyppisessä migreenikohtauksessa kipu ei kuitenkaan ole lievää. Silmäsärky ei varsinkaan ole mikään migreenioire.

Vierailija
7/7 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli alle 30v. Iso pomo prässäsi. Paljon töitä. Sitten näkö alkoi mennä, iso sahalaitakuvio vain näkyi . Taksilla kotiin ja lääkärille. Tämä totesi että migreeni, helpotti kun kuuli diagnoosin.

Sen jälkeen ei ole ollut. Ihme juttu. Varmaan pään verenkierto tms, kuka tietää.

Mutta näitä siis on eikä tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme