Menen tänään aikaisin nukkumaan
että pystyn aloittamaan aamulla tasan klo. 7.30 seinän poraamisen
Rakkaat naapurit, hyvää huomenta jo etukäteen. Tämä ei ole sitten mikään parin minuutin homma vaan lysti jatkunee useita tunteja. Kyllä, on edelleen muistissa kuinka joku teistä teki samoin viime kesänä
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Eli koska joku teki oikeasti jotain tarpeellista remonttia niin sinä kiukuttelevana kakarana kostat sen nyt poraamalla turhaan.
Tarpeellista remppaa minäkin teen. Kyse on siitä mihin aikaan hommat aloitetaan. Kohteliaampi ei pakottaisi kaikkia heräämään klo. 7.30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska joku teki oikeasti jotain tarpeellista remonttia niin sinä kiukuttelevana kakarana kostat sen nyt poraamalla turhaan.
Tarpeellista remppaa minäkin teen. Kyse on siitä mihin aikaan hommat aloitetaan. Kohteliaampi ei pakottaisi kaikkia heräämään klo. 7.30
Poraat reikiä kannakoidaksesi valot kannabispuskiasi varten?
Ok. Poraa rauhassa, mä olen siihen aikaan jo aamukahvit juonut ja lähtenyt koiran kanssa lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Poraa rauhassa, mä olen siihen aikaan jo aamukahvit juonut ja lähtenyt koiran kanssa lenkille.
Ja minä olen mökillä.