Poikani elämäntyyli on niin erikoinen
Vähän päälle 30-vuotias mies, ei ole koskaan seurustellut, asuu pienessä pimeässä yksiössä, tienaa valtavia summia IT-alalla, mutta ei koskaan osta mitään. Pyörä on ruosteinen, kenkiä omistaa ehkä kaksi paria, vaatteina muutama huppari ja startupin t-paita. Ruuaksi syö ymmärtääkseni joka päivä jauhelihamakaroonia ja tonnikalasalaattia. En ymmärrä hänen elämäntyyliään ollenkaan.
Kommentit (24)
Ehkä hän on onnellinen niin. Toivottavasti ei ainakaan odota naista tekemään kotia.
Kerrankin nuori aikuinen joka ei ole umpivelkaantunut, koukussa pikavippeihin ja halpamuotiin.
Mitä vikaa tuossa on? Olen itse melkein samanlainen paitsi, että omistan ruosteisen pyörän sijasta ruosteisen auton.
Mun työkaveri oli nelikymppiseksi asti tuollainen, tosin sillä erotuksella, että asui vielä vanhempien luona omassa huoneessaan. Sitten yhtenä päivänä hän löysi naisystävän ja muutti aika pian tämän kanssa yhteen. Ja heillä menee tietääkseni ihan hyvin. Jos nyt tuo parisuhteen puuttuminen on se asia, mistä olet eniten huolissasi.
Ei tuo minusta kuulosta kovin erikoiselta. T: alle kolmekymppinen nainen.
Tuskin tienaa 'valtavia' summia jos tekee duunia start-upille.
Oletko huolissasi? Et kerro mitään vaikuttaako masentuneelta tai mikä muuten on mieliala?
Omakin lapsi on alalla ja siellä tosiaan tienataan törkeän hyvin. Nämä ihmiset ovat hyvin omistautuneita työlleen ja tekevät sitä paljon. Et välttämättä tiedä rakkauselämästään, jos välinne eivät ole kovin läheiset? Käykö kotona, miten usein tapaatte?
Monet nuoret elää nykyään pimeissä yksiöissä ja paljon on myös sellaisia kenellä ei ole ollut seurustelusuhteita. Sun pojallas ois ehkä varaa asua leveämmin, mutta miksi pakottaa siihen jos on noin tyytyväinen.
Kuulostaa melko fiksulta nuorelta mieheltä. Ihminen ei tarvitse materiaa ollakseen onnellinen ja varsinkaan naisia aiheuttamaan kaaosta elämäänsä!
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin nuori aikuinen joka ei ole umpivelkaantunut, koukussa pikavippeihin ja halpamuotiin.
Todellakin! Oma lapsi on sijoittanut rahansa hyvin ja elää hyvin omalla tavallaan. Ei ole ikinä tarvinnut huolehtia hänestä. T. toinen "nörtin" äiti
Just tollanen vähän höpsö ja nörttimäinen IT-mies, jonka joku nainen ottaa itselleen muutaman vuoden päästä elättäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huolissasi? Et kerro mitään vaikuttaako masentuneelta tai mikä muuten on mieliala?
Omakin lapsi on alalla ja siellä tosiaan tienataan törkeän hyvin. Nämä ihmiset ovat hyvin omistautuneita työlleen ja tekevät sitä paljon. Et välttämättä tiedä rakkauselämästään, jos välinne eivät ole kovin läheiset? Käykö kotona, miten usein tapaatte?
Kyllä se nyt tietää miltä IT-nörtin rakkauselämä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tienaa 'valtavia' summia jos tekee duunia start-upille.
Saattaisit hämmästyä, jos tietäisit minkä verran nämä ansaitsevat, jotka oikeasti ovat hyviä. Olen itsekin hyvätuloinen, mutta oma lapsi ansaitsi jo alle 25v. enemmän kuin minä koskaan olen ansainnut. Toki se on tarkoittanut paljon työtä myös ja lahjakkuutta.
Munki mielestä erittäin fiksun kuuloinen, voihan se olla että tulossa isompi hiebo asunto jne, elää järkevästi eikä kaikkea pidäkään hassata menemään.
Muuten kuulostaa oikein hyvältä, mutta opettaisin kyllä tuollaisen miehen tekemään ja syömään monipuolisempaa ruokaa (: Mutta tuollaisia ne poikamiehet vaan tuppaa olemaan tuossa elämäntilanteessa?
Nykyään muutenkin jotkut ovat outoja.Toivottavasti hänkin sieltä kaapistaan tulee ulos en tarkoita seksuaalisesti vaan muuten koska elämä on elämistä varten.
Kuulostaa ihan tavalliselta sinkkuelämältä mielestäni.
Jos olet kysynyt asiasta, mitä sait vastaukseksi? Onko hänellä liian kiire, saituus, työnarkomania, epähuomiossa vai miksi ei ehdi huolehtimaan itsestään? Osalla tuo on taas rahasta kiinni, muuten hankkisivat sen uuden vaatteen tai kengän. Miksi hänelle ei käy kaksio edes.
Kukin tavallaan.